Unconnected Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Hei. Har oppstått ett problem i det siste. Jeg har en Sony Bravia 32 tommer, som jeg kjøpte i 2008. Usikker på nøyaktig hvilken modell det er. Problemet er at i det siste, så har fargene på TV skjermen blitt helt ødelagte. Dette kommer og går. I ett øyeblikk så er fargene helt fine, og i det neste er det helt ødelagte. Dette brukte å vare i rundt 10 min før det kom seg. Og det begynte i mai, men veldig sjeldent. Men nå har fargen vært helt ødelagt siden landskampen i går, så begynner å bekymre meg litt. Har lagt ved ett bilde så dere ser hva jeg mener. Noen som har noen peiling på hva som er galt? :S Oppdatert: Har sendt TVen til reparasjon. Fikk den tilbake fra reparasjon tre uker etter at jeg leverte den inn. De bytta LCD-panel (?) og alt fungerer fint nå. Alt gikk på garantien. Endret 28. august 2011 av Unconnected Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Det kan være en rekke grunner til at skjermen til din blir slik. Hvis du har sjekket kontaktene og byttet kabler uten det har hjulpet så kan det rett og slett være panelet er i ferd med å gi seg. På bildet ser det nesten ut som en av RGB fargene slår seg ut. Rødt, Grønt og blått er fargene som danner grunnlaget for hele spekteret tv-en viser. Ta kontakt med Sony... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå