PolarCow Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Hurra! Kjæresten og jeg har vært sammen i 1 måned i dag!!! Vet at det ikke er så lenge, men det føles ut som et helt år; på den positive måten... :love: Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Ja, da er det bare å vente på at det går til helvete da. 4 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Beklager å si det, men jeg og dama di har hatt et hemmelig forhold hele denne tiden. Nå er hun gravid og jeg stikker og du blir sittende igjen med en gravid dame som ikke en gang bærer ditt barn. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Beklager å si det, men jeg og dama di har hatt et hemmelig forhold hele denne tiden. Nå er hun gravid og jeg stikker og du blir sittende igjen med en gravid dame som ikke en gang bærer ditt barn. Kanskje denne tråden bør bli en del av "ting som irriterer deg så grenseløst-tråden" Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det er jo greit. Men 1 mnd er ikke så mye. Så hvis det er å juble høyt for er jeg ikke sikker. Men gjorde vell det jeg også Bare ikke lag for mye unger enda da Lenke til kommentar
SleepHead Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 æsj, dere er fortsatt forelsket. Laaaame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå