Mr. Hermonella Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Hva hadde vert din ultimate spill mashup? Min: Historien i Half Life 2 Grafikken til Crysis 2 Combat i fra Mafia 2 Valgmulighetene fra Mass Effect serien Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Har flere spill jeg gjerne skulle sett. Den enkelste er DC Universe: Ultimate Alliance. Vi har hatt X-Men: Legends 1 og 2, men de ble senere "oppgradert" til Marvel: Ultimate Alliance. Så hvorfor ikke forbedre dem mer og basert det på DC? Men som mashup har jeg noen tanker. Hva med å ta motoren fra Dragon Quest IX, lag en historie like bra som i Baldur's Gate, sleng på grafikk sterk nok til å presse dagens hardware og bruk karakterer fra He-Man & The Masters of the Universe? Men vi må være fire nye folk, selvsagt. Aner ikke hvordan historien skulle blitt, men de finner nok på noe. En annen tanke er noe i samme stil som Dungeon Keeper, men basert på Nightmare on Elm Street. Vi kan bygge marerittene som vi vil og gjøre de så store som vi vil, og når vi spoler tiden frem til folkene sovner kan vi styre Freddy som i f.eks GTA. Alternativt kan vi spille en av ofrene i et Silent Hill-lignende spill. Men for ekte mash-up: Tenk deeg et MMO-Carmageddon med område på størrelse med det i Test Drive Unlimited 2 der vi kan surre rundt uten mål og mening om vi vil, vi kan jakte på andre spillere om vi vil, utforske om vi vil og så videre. Løpene vil være en blanding av intances og i den åpne verden. Instanes vil være som i Carmageddon 2, der flere baner gikk på samme brett, men på forskjellig sted. Vi kan kjøre over fotgjengere og alt det der for å vinne, så klart. Løp den åpne verden er akkurat det. Vi kan spille dem som valige løp, men andre spillere kan delte enten de er med i løpet eller ikke. I tillegg kan vi gå ut av bilen og spille som i GTA og Mercenaries, så du kan stå ved siden av en bane med rakettkaster og skyte andre spillere om du vil, eller starte en gjengkrig til fots midt i et løp. Alt er serlvsagt full PvP, både i og utenfor løp. Og når jeg nevnte å kjøre ned fotgjengere får du bonuser som ekstra tid, ekstra penger osv for å gjøre det, og når vi har andre spillere til fots... Om du går lei alt dette kan du rekruttere (AI) folk og spille som RTS til fots. Det er en effektiv måte å få i gang en gjengkrig selv om det er få spillere på og gjør gameplayet mer variert. Alt vil være en blanding av P2P og F2P som i LotRO. Du kan spille veldig mye som F2P og ha tilgang til mikrotransaksjoner om ønsketig. Eller du kan spille som P2P og slippe alt det der, skjønt du har selvsagt tilgang på mikrotransaksjoner om du ønsker det. Men det vil ikke være like nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå