Odesseiron Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Sjefen for StarCraft II har svært mye på hjertet. Les hele saken Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Fint å få litt innblikk i ledelsens syn på ting =) Godt å høre at de ikke vil la seg påvirke av hva andre gjør men gjør sin egen greie. Jeg er spent på hvordan og om de kommer til å implementere nye enheter, oppgraderinger og bygninger i flerspillerdelen etter at hearts of the swarm har kommet ut. aka Broodwar. Dette blir spennende, ser frem til mer =) Lenke til kommentar
Saurdal Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg syntes det var litt rart når jeg fikk beskjed om at i neste del skulle vi spille som Zerg, Jeg trodde at vi skulle fortsette på Terren campaign å få vite hvordan forholdet mellom terren og protoss ble? Men jeg gleder meg til Heart Of The Swarm kommer Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Bedre at de bruker lenger tid og leverer produkter som er nærmest perfekte, enn å spy ut halvhjerta spill hvert år å melke historien. Godt det finnes utviklere som Blizzard som tar seg tid til å lage noe unikt Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) ja, det er sant Endret 5. juni 2011 av Nomad89 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Hadde spillet hatt en Company Of heroes motor tror jeg at jeg ville spillt det mer. Jeg synes starcraft II mangler en del viktige ting. Feks så er health bars gått ut på dato for ti år siden. Gikk lei etter singleplayer kampanjen og det jeg tenkte " This again?" Endret 5. juni 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Interressant tanke Ilusive, tingen er at det hadde endret konseptet / gameplayet veldig, i hvert fall i fleirspilleren, og sånt som Browder sa i interviewet så var det aldrig meningen å skape et nytt spill men heller å renovere/ finpusse det gamle og fortsette i dets fotspor. Selvfølgelig er det jo opp til hver enkelt å ha sin mening om spillet og det er låv å være uenig. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 går dem trygge stien/veien er det største problemet vi har med spill i dag. Alle spill er kloner av andre og ingen prøver ut nye ting. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Spennende intervju, det er ålreit å lese om utviklere som faktisk klarer å titte på andre spill og ikke bare står med nesegrus beundring overfor sitt eget produkt. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Bedre at de bruker lenger tid og leverer produkter som er nærmest perfekte, enn å spy ut halvhjerta spill hvert år å melke historien. Godt det finnes utviklere som Blizzard som tar seg tid til å lage noe unikt Akkurat som det er bedre å brekke et bein enn å få kreft, det betyr ikke at det er supert å brekke et bein dog... AtW Interressant tanke Ilusive, tingen er at det hadde endret konseptet / gameplayet veldig, i hvert fall i fleirspilleren, og sånt som Browder sa i interviewet så var det aldrig meningen å skape et nytt spill men heller å renovere/ finpusse det gamle og fortsette i dets fotspor. Selvfølgelig er det jo opp til hver enkelt å ha sin mening om spillet og det er låv å være uenig. Jeg synes browders argumentasjon i så måte var litt billig, "spill noe annet" er ikke å ta for seg kritikken på noe vis. Det går jo fint ann å like "tradisjonelle RTS", uten at man feks er så fornøyd med at sævrt mange av unitsene er like som før. AtW Lenke til kommentar
LMH Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Feks så er health bars gått ut på dato for ti år siden. Starcraft 2 er vel eigentleg beviset på det motsette. Det er jo akkurat som mr. Browder seier: Det som er snålt for meg er tanken om at spill går et sted, og at vi må følge etter. Som om noen satte seg ned et sted og besteme seg for at «sanntidsstrategispill er Company of Heroes nå». Om et spill er artig så er det plass for det. Det er no forresten vel og bra at Blizzard tar seg den tida dei treng til å gjere ferdig spela sine, men det er likevel godt at dei faktisk prøver å kutte ned på utviklingstidene også. Lenke til kommentar
lul Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Med en vel så stor suksess, vel! StarCraft II bar med seg enorme forventninger, men ble en umiddelbar suksess blant både kritikere og de som kjøper spill. Å? Jeg syns ikke at StarCraft II var i nærheten av StarCraft. Det er et e-sport spill som ikke var så veldig interessant å spille. Det føltes egentlig som om man spilte en lang tutorial før spillet plutselig var over... Om de to andre spillene blir det samme, men bare med Zerg og Protos, så kjøper ikke jeg disse spillene... Finn på noe nytt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå