hightow Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Det virker ikke som det er mulig å få installert drivere til kameraet mitt (FinePix F40fd) på Windows 7 N. (N = uten Windows Media Player + div.andre features) Jeg leste om andre som hadde med samme problemet med andre kameratyper, og løsningen var å installere Media Feature Pack (som jo er det som er tatt bort i N-versjonen). Da blir jo poenget med å ha en N-versjon borte. Noen som har funnet andre løsninger, før jeg nå starter installasjonen av pakken? Lenke til kommentar
tohenrik Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Det virker ikke som det er mulig å få installert drivere til kameraet mitt (FinePix F40fd) på Windows 7 N. (N = uten Windows Media Player + div.andre features) Jeg leste om andre som hadde med samme problemet med andre kameratyper, og løsningen var å installere Media Feature Pack (som jo er det som er tatt bort i N-versjonen). Da blir jo poenget med å ha en N-versjon borte. Noen som har funnet andre løsninger, før jeg nå starter installasjonen av pakken? finner du enheten under device manager? har du forsøkt "update driver software" Lenke til kommentar
hightow Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Jepp, har prøvd det - både update via Windows Update, og manuelt velge produsent til ingen nytte. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Installerte Media pack'en, og kameraet ble automatisk installert uten problem, gitt. Da har N-versjonen, inntil videre, ikke noen hensikt for min del iallefall. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Har samme kamera, men aldri innstallert drivere i win til det. Hva skal du med det? Plugger du til kameraet popper det opp vindu for å overføre, og redigering kan gjøres på de overførte bildene. Oppdater forøvrig firmwaren til 1.1 om du ikke har gjordt det. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Hva jeg skal med det? Windows trenger driver for å skjønne hvilken enhet som er tilkoblet. I windows 7 N versjonen står den som ukjent enhet, men fungererte etter jeg installerte media pack. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Dersom du kjøpte N-versjonen fordi du ikke ønsker å ha mediaplayer og relaterte tjenester installert, er det ikke da bedre bare å bruke en minnekortleser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå