Gå til innhold

[Løst] Kamera-drivere til Windows 7 N

Anbefalte innlegg

Det virker ikke som det er mulig å få installert drivere til kameraet mitt (FinePix F40fd) på Windows 7 N. (N = uten Windows Media Player + div.andre features)

Jeg leste om andre som hadde med samme problemet med andre kameratyper, og løsningen var å installere Media Feature Pack (som jo er det som er tatt bort i N-versjonen). Da blir jo poenget med å ha en N-versjon borte.

Noen som har funnet andre løsninger, før jeg nå starter installasjonen av pakken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det virker ikke som det er mulig å få installert drivere til kameraet mitt (FinePix F40fd) på Windows 7 N. (N = uten Windows Media Player + div.andre features)

Jeg leste om andre som hadde med samme problemet med andre kameratyper, og løsningen var å installere Media Feature Pack (som jo er det som er tatt bort i N-versjonen). Da blir jo poenget med å ha en N-versjon borte.

Noen som har funnet andre løsninger, før jeg nå starter installasjonen av pakken?

finner du enheten under device manager? har du forsøkt "update driver software"

post-19034-0-98006900-1307271148_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Har samme kamera, men aldri innstallert drivere i win til det. Hva skal du med det?

Plugger du til kameraet popper det opp vindu for å overføre, og redigering kan gjøres på de overførte bildene. Oppdater forøvrig firmwaren til 1.1 om du ikke har gjordt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...