LuckySilver Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Hei, har i en periode nå lagt merke til at når jeg slår av PCen, så i et tiendedels sekund, like før PCen slår seg av, så kommer det et lilla bakgrunnsbilde opp, med et lite tegn eller bilde på 1x1cm midt på skjermen, og teksten "Doffen har daua" under. Lenger nede på bakgrunnsbildet står det også endel tekst, men jeg klarer ikke å få med meg hva som står der. Trudde først jeg så feil, så jeg tok ikke notis av det, men når jeg googler "doffen har daua" så får jeg opp ihvertfall èn til som har fått samme bilde. Noen som vet hva det kan være? Bruker Trend Micro Titanium Maximum Security antivirusprogram, og iflg den så har jeg ikke virus... Bildet dukker ikke opp hver gang jeg slår av PCen, men periodisk... Lenke til kommentar
LuckySilver Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 Har det installert på pcen ja. Lenke til kommentar
Anonym58508583 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Kan du ta bildet av det? Trenger for å fastslå Bruker du Google chrome? Se http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=no&answer=1270364 Kan ha noe med saken å gjøre Endret 23. juni 2011 av Bendik1337 Lenke til kommentar
LuckySilver Skrevet 25. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2011 Vanskelig å ta bilder av det, for det forsvinner for raskt. Men takk for den linken, tror nok du har temmelig rett. Bare glad det ikke er virus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå