Kristian86 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Japansk firma selger roboter til privatbruk. Nå kan du bli en Transformer Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Mye skrivefeil der ja Den store "roboten" was interessant, så nå må jeg nok bare vinne i lotto så blir det andre boller når jeg skal på buttikken Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Dette er mer en "mecha" enn en Transformer - det er ikke akkurat en robot som kan bli til noe annet. Men kule, de var de! Lenke til kommentar
TaCune Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Skjer med at kiden står og saluter som om hun var en SS soldat Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Den har blitt en suksess etter 8 solgte ... det var da svært lave krav til suksess vil jeg si. Som de andre poengterer her vil jeg si meg enig ... dette er ikke som transformers, det er som Mecha. Ellers så ser jeg jo bruksverdi i de greiene der da. En kraftig armert versjon til diverse bomb squad personell rundt omkring hadde vel ikke vært å forakte. Eller versjoner med løfteredsakaper for lager personell. Eller versjoner med digre høytrykksdrevne vannkanoner for å ta ut delegasjoner med Russ som hvert år tror de kan heve seg over alt og alle og oppføre seg som bedrittne skitunger hver vår bare fordi de er Russ! Masse fine bruksområder Lenke til kommentar
bellduck Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Har undertegnede i det hele tatt fått med seg hva Transformers er? Transformers er roboter som kan bli til noe annet (en bil feks), ikke en Mecha som man kan styre ved å sette seg inn i den. Såå litt feil ble vel det :!: Men tøfft likevel! Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 GARHDHAFGASCHAFFFFFF!!! Kan man ikke ha litt smartere folk til å sette artikkelnavn?? en MECHA er så absolutt ingen TRANSFORMER!!! Når man har en nettavis for nerder, hva med å være nøye for vi nerder er MEGET pirkete på fakta! Lenke til kommentar
sindre-s Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 De robotene kommer vel sikkert til å falle i bakker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg