mariu1519 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Hei. Jeg har nettopp opprettet en liten fotoblogg. Jeg opprettet den egentlig fordi jeg kommer til å ta mange bilder i sommerferien og kjøpe mer utstyr som åpner for flere muligheter, men jeg har lagt ut noen bilder fra litt bakover i tid. Hva synes dere om bildene og bloggen generelt? Ideen med bloggen er å vise de bildene jeg tar som jeg er mest fornøyd med, samt skrive kort om hvordan jeg tok dem. Blogg: http://mariusdarkroom.blogspot.com/ 1 Lenke til kommentar
brk Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Flott den der Marius. Kom til å tenke på å gjøre det samme. Lenke til kommentar
mariu1519 Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Takk skal du ha, brk Jeg synes fotoblogging er en morsom måte å vise fram bildene mine på, i tillegg til at folk kan kommentere dem. For meg så blir det mye mer personlig enn å bare laste opp bilder til en katalog på Flikr, hehe. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Flott blogg, men må bildene ødelegges av teksten i alle retninger ? Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Flott blogg, enig med Joongoii at teksten ødelegger en del. Regner med at den er der for at ikke noen skal bruke bildene uten tillatelse. Endret 5. juni 2011 av Døgnvill Lenke til kommentar
mariu1519 Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Nja, watermarksene er der for at dersom folk bruker bilder uten å spørre så ser folk hvor bildet stammer fra. Men dere har kanskje rett i at det ødelegger litt at de går tvers over bildene (utenom det siste). Jeg tar og forandrer de slik at teksten ligger langs en av bildesidene i stedet Takk for responsen EDIT: Da er teksten gjort mindre og flyttet ut til kantene i bildene. Endret 5. juni 2011 av mariu1519 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå