Blåbær Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 For de av dere som ikke har hørt om den, så kan den i sin helhet leses her: http://presse.no/Pressens_Faglige_Utvalg_PFU/Tekstreklameplakaten/ For i mine øyne så gjør dere ikke det, ved hver anledning dere har mulighet til å nevne iphone eller ipad, så gjør dere det. Så jeg antar at svaret er nei? Lenke til kommentar
RBW Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Hei! Vi strengt tatt en serie med nettsider som omhandler teknologiske dingser. Da er det vel kanskje ikke så rart at vi bruker navnene på enkelte av disse dingsene når vi skriver om dem? Dette handler også om hensynet til leseren, vi er nesten nødt til å angi hva vi skriver om. Så la oss kalle en spade for en spade, brudd på tekstreklameplakaten er det nok ikke snakk om. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Tror nok ikke det nei. Siste jeg kan huske (leser ikke så ofte) var denne: iPhone-arbeidere nektes å begå selvmord. iPhone-arbeidere my ass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå