aloras Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Skal levere noe innen i morgen, så denne haster litt. Får opp streker på tilfeldige plasser på venstre margen av Word-dokumentet. Hvordan fjerner jeg disse strekene? Se til venstre for teksten. Lenke til kommentar
tohenrik Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Andreas' timestamp='1307231484' post='17850631']Skal levere noe innen i morgen, så denne haster litt. Får opp streker på tilfeldige plasser på venstre margen av Word-dokumentet. Hvordan fjerner jeg disse strekene? Se til venstre for teksten. ctrl+a i dokumentet også gjør du som vist her: Lenke til kommentar
PerB Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Kan være tekst du har endret i de linjene som er markert med strek i vesntremarg. Men trådstarter ber egentlig ikke om hjelp ettersom han skjuler øvrig innhold i dokumnetet som kunne forklart hva som er årsaken! Lenke til kommentar
aloras Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 tohenrik: Det var det første jeg prøvde, men uten hell :/ PerB: Grunnen til at jeg skjuler teksten er at det er en masteroppgave som skal leveres inn, så vil helst ikke spre teksten rundt på internettet Det eneste jeg har skjult er helt vanlig tekst, uten noe som helst type formatering. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Du får slike stolper til ventre for linje (i en visning) om du har slått på tracking. Se bilde 1 Lenke til kommentar
tohenrik Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Det eneste jeg har skjult er helt vanlig tekst, uten noe som helst type formatering. når du starter word så får du formatering om du vil eller ikke kan det være bruk av bullets ? se bilde: Lenke til kommentar
aloras Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Du får slike stolper til ventre for linje (i en visning) om du har slått på tracking. Se bilde Hvordan slår jeg av denne trackinga da? tohenrik: Prøvde å slå av bullets, men ser ikke ut som det har lurt seg noen inn nei! Men takk likevel Lenke til kommentar
tohenrik Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Andreas' timestamp='1307266568' post='17851210'] Du får slike stolper til ventre for linje (i en visning) om du har slått på tracking. Se bilde Hvordan slår jeg av denne trackinga da? tohenrik: Prøvde å slå av bullets, men ser ikke ut som det har lurt seg noen inn nei! Men takk likevel tracking finner du under fanen Review ctrl+shift+e for å skru av tracking, men ser at feltene blir liggende igjen gå derfor inn på show markup -> reviewers -> all reviewers andre måten for å ha tracking på men ikke å vise noe og siste måten blir å godkjenne alle endringer i dokumentet kan selvfølgelig ha på tracking og formatere hvordan den skal vise endringer i dokumentet Endret 5. juni 2011 av tohenrik Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Prøv "Accept all changes in document" Edit: Som tohenrik allerede har foreslått sist. Endret 5. juni 2011 av syar2003 Lenke til kommentar
aloras Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Sweet! Dette fiksa biffen. Takk skal dere ha folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå