Gå til innhold

Hva er deres tanke om potensialet til denne ?


Anbefalte innlegg

De får jo ikke sett hvilke innstillinger spillet kjører på og hva slags maskinvare det er snakk om heller da.

For alt vi vet kjører spillet på High på et GTX 580 og kan skalere opp til fire ganger så tungt (og pent) med en form for ultra eller lignende.

 

Jeg tviler sterkt på at et GTX 295 skal klare å drive BF3 på fullt forresten, da GTX 295 har dx10-shadere og ikke dx11-støtte. Legger du på tung tesselering, Depth of Field, supersampling og teksturer som krever 4GB VRAM for å kjøre på 1920x1080 snakker du fort om et spill som ikke vil kunne "makses" før tre generasjoner på et kort.

 

Jeg tror Crysis 1 kommer til å virke lett i forhold til dette spillet, uten at grafikken vil være i nærheten av dårlig.

 

EDIT:

Du kan tydelig se at dette hakker, draw distance er ikke i nærheten av maks og det ser ut som om det ikke er tesselering her (ikke sikkert at BF3 vil støtte dette da).

 

Antar man at maskinvaren er lik den på de andre videoene er dette kjørt på et GTX 580. SLI skalerer ikke så bra at du vil klare dette uten hakking på 1920x1080 med en skikkelig draw distance og annet snacks, du vil sannsynligvis også gå tom for VRAM før dette forresten :p

Endret av arni90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ganske enig med deg i at GTX295 vil aldri kunne drive spillet på max, men at det er en anbefaling kan jeg bli med på :)

 

Jeg vil liksom ikke være enig, selv om det er fult mulig i det du sier. Men fortsatt synes jeg spillet ser GANSKE så sexy ut på youtube filmen.

 

Passe på og ikke gå for mye offtopic nå, så vil si at 3GB skal holde lenge. om ikke får jeg bare legge til side mer ram til kortet via Windows.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...