Frimann_K Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Har nettopp skaffet meg BC2, faller ut av server etter noen minutters spill, 5 max. Faller først ut i hovedmenyen uten noen feilmelding. Om jeg prøver å få frem serverliste, stats eller noe annet kommer først feilmelding: "Failed to connect to EA online. Please try again." Kort etterfulgt av: "The connection with EA Online was lost." Om jeg logger av og på igjen kan jeg gå inn på en annen, eller samme server og spille 2-5 min til, så skjer det samme igjen. Har googlet masse på det og testet en haug med løsninger. Prøvd dette så langt: * Koble PC rett i modem. * Åpne en drøss med forskjellige porter. * Skru av UPNP. * Skru på QoS. * Sette DMZ på min IP. * Oppdatere PB (spillet er selvsagt up to date). * Vente noen timer, enkelte mener det skal gå over av seg selv... Har NGT som ISP og en D-Link DIR655 router. Ingenting galt med nettet, naturligvis. Testet TV2 serverne og no finske greier, akkurat samme problem. Edit: Har tatt tiden et par ganger, blir frakoblet nesten akkurat på 3 minutter hver eneste gang. Endret 5. juni 2011 av Jonasfrmk Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Du kan jo prøve og laste ned nyeste PunkBusters. Hatt mye problemer med BunkPusters med BC2. Iallefall i starten. Lenke til kommentar
Frimann_K Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Nyeste Punkbuster er installert. Har også nå forsøkt å kjøre spillet som admin og installere spillet på en annen PC i huset. Akkurat samme problemet (begge kjører Win7 64-bit). Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Da er det nok noe med nettet ditt, evt routeren. Lenke til kommentar
Frimann_K Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Som tidligere nevnt har jeg forsøkt å koble meg utenom routeren, dvs. rett i modem. Det hjalp ingenting. Jeg kan spille andre spill online uten problemer. Har som nevnt NextGenTel og tviler sterkt på at de har problemer direkte med EA Online. Om jeg bare logger inn og forblir i menyen, men ikke joiner et game, blir jeg også disconnected fra EA Online. I det tilfellet får jeg kun beskjeden "The connection with EA Online was lost". Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Vel, siden du har testet på 2 forskjellige maskiner med samme resultat, så kan det vel ikke være så mye annet. Spiller du via Steam eller noe annet? Har du noe antivirus\firewall eller noe kjørende? Endret 5. juni 2011 av Merko. Lenke til kommentar
Frimann_K Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Fikk endelig løst problemet. Måtte gjøre følgende: * Tildele fast IP til PC'en fra routeren. * Tildele fast IP til routeren fra modemet. * Sette PC'en sin IP som DMZ i routeren. * Sette routerens IP som DMZ i modemet. Egentlig litt shady å ha det sånn, men eneste måten jeg unngår å bli frakoblet hvert 3. minutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå