Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Jeg har kjent ei jente i noen uker nå. Vi snakker sammen hver eneste dag på telefon/facebook (det er ikke bare jeg som tar kontakt), og vi har vært sammen tre-fire ganger. Forrige uke var vi på kino, og jeg følte at alt gikk perfekt. Vi har kysset flere ganger osv. Så det er jo flere tegn på at hun er interessert, men er hun interessert nok?. I tillegg er jeg redd for/tror at hun driver på/har følelser for en annen gutt. Har ikke peiling på hva jeg skal gjøre. Hva tror dere?

Postet av anonym: e567ae462d22a33bb035002da6d41d6c

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det virker som om hun har mistet litt interesse nå. Samtalene virker litt mer kjedelige + at hun sa hun skulle ringe meg i dag, men jeg har ikke hørt noe. Hva bør jeg gjøre nå?

Play litt hard-to-get ;) Ikke alltid vær den første som ringer eller tekster. De aller fleste jenter liker gutter som er bittelitt uoppnåelige. Du skal ikke flørte rundt med andre jenter, men for henne å vite at andre jenter også er tiltrukket av deg er en fordel. På den måten ser hun at du er noe å samle på, og at hun kanskje må jobbe litt for å holde deg interessert i henne ;)

Lenke til kommentar

Det virker som om hun har mistet litt interesse nå. Samtalene virker litt mer kjedelige + at hun sa hun skulle ringe meg i dag, men jeg har ikke hørt noe. Hva bør jeg gjøre nå?

Play litt hard-to-get ;) Ikke alltid vær den første som ringer eller tekster. De aller fleste jenter liker gutter som er bittelitt uoppnåelige. Du skal ikke flørte rundt med andre jenter, men for henne å vite at andre jenter også er tiltrukket av deg er en fordel. På den måten ser hun at du er noe å samle på, og at hun kanskje må jobbe litt for å holde deg interessert i henne ;)

Det er akkurat sånn jeg gjør det, men nå føles det som om hun spiller litt hard-to-get :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...