Format_C Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Sitter her sammen med en kamerat og prover aa boote laptopen hans, en HP ze5170 med winXP. Fra vi startet og til naa har den brukt ca. en time og er enda ikke ferdig. Det kommer ingen feilmeldinger, alt gaar som det skal men det tar bare saa ufattelig lang tid. Det er ikke blitt installert noe nytt eller tilfort noe ny hardware. Hva er galt? hva kan vi prove? Kommer til aa prove en systemrestore om vi kommer saa langt men det ser ut til aa ta lang tid enda. alle vettuge tips mottaes med stor takk Lenke til kommentar
wil Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 litt info om den laptoppen hadde vært fint. en time var litt i treigeste laget jeg ville tatt en liten restore eller å reinstallert Windows, har aldri hørt at XP var så treig. ikke en gang de som kjører XP med 128 mb ram er så treige. mulig den søker etter noe som ikke er der, eller bruker han norton? vet sannlig ikke helt hva det kan være. Lenke til kommentar
Format_C Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Det er en P4-2Ghz CPU og 512 RAM saa ytelsen burdte vaere i orden. Vet jo at den ikke skal bruke timesvis saa noe er jo galt men hva? Ser naa ut til at den har stoppet opp fulstendig. Hva i h...... gjor vi naa? Lenke til kommentar
Skello Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 hei, eg har akurat samme problemet med min stasjoære pc. eg har nettopp formatert og etter formateringen vil pcen ikkje komme lenger en til rett før xp boot screen vises og der stopper den opp. Lenke til kommentar
Format_C Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Vi kommer helt inn i win faktisk, skrivebordsbakgrunnen kommer opp med snarveiene. Derimot starter det ingen programmer paa oppgavelinjen. Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Har hatt treig boot på win2k. Dette var ikke OS relatert, men feil på minnebrikke. Sjekk også BIOS oppsett for feil.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå