fiskfisk Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Møt kattekvinnen som ny spillbar figur. Se filmen nå Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Ser frem til dette spillet. Koset meg med forrige Batman. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Gleder meg. Koser meg med originalen på Hard enn så lenge. Skal runde det igjen for å få Platinum. Blir den første platinumen^^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Gleder meg som en unge hvis fødselsdag er på samme dag som julaften. Veldig spent på hva Catwoman har å bidra med utover et annerledes slossemønster og andre triks for å komme seg rundt med (ingen kappe å fly med, men pisken kan kanskje brukes?). Lurer på om hun er en del av hovedhistorien, er spillbar via sideoppdrag eller om hun har sin egen historie å følge (tviler litt på akkurat det). Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Catwoman har egne (men færre) ferdigheter og oppgraderinger til disse, og har ca 10% spilletid av det Batman har. Mer info her, bl.a. om et av Catwoman-oppdragene, og ganske fyldig preview av spillet generelt. Posta den også i hovedtråden for noen dager siden: http://e3.gamespot.com/story/6316489/batman-arkham-city-updated-hands-on-preview?tag=topslot;thumb;1 Endret 5. juni 2011 av Riboflavin' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå