Skalkesjul Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Hallo jeg er ny her på forumet og ikke så god på data. Jeg lurte på en ting: jeg trenger stereo mix. For å få lastet ned dette trenger jeg å vite hvilket audio lydkort jeg har først. så jeg lurte på om det var et sted på pcen hvor det står informasjon om hvilket audio lydkort/lydkort som jeg har? Har en Toshiba Satellite(Husker ikke hvilket nummer) Tusen takk på forhånd:) Lenke til kommentar
2DG Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Trykk på start - Høyreklikk på 'Datamaskin' - trykk på 'Egenskaper' - Trykk på 'Enhetsbehandling'også på 'Lyd-, video- og spillkontrollere. Lenke til kommentar
Kirikovski Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Har en Toshiba Satellite(Husker ikke hvilket nummer) Står vel under laptopen på en liten lapp f.eks model: xxxx Lenke til kommentar
Skalkesjul Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Tusen hjertelig takk for kjapt svar. Det setter jeg stor pris på Lenke til kommentar
Skalkesjul Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Har en Toshiba Satellite(Husker ikke hvilket nummer) Står vel under laptopen på en liten lapp f.eks model: xxxx Tusen takk:D beklager dobbel post Endret 4. juni 2011 av skalkesjul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå