tomsi42 Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Her poster vi de beste (minst ille?) bildene langhelgen 2. juni til 5. juni 2011. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Får begynne litt foriktig ... I København sykler man rett i ryggen, og uten hjelm Livbøye er kjekt å ha Invasion of the mutant ducklings kaian tar seg en hvil Endret 4. juni 2011 av tomsi42 1 Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Ser ut som det er slitsomt å vandre rundt i Køben Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Ser ut som det er slitsomt å vandre rundt i Køben Det kan bli det - det har også vært brukbart varmt disse dagene. Det hjelper ikke akkurat på. Men den kraftige solen hjelper på med å gi farger med smell i På hjørnet På en grå slitt benk I bakgården Frodig dame Noen dører 3 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Blir morsomt å se hvilke kunstneriske blinkskudd som dere har skapt på turen. Så langt litt bekymring over duckling-gjengen og Kaians behov for å legge seg nedpå på asfalten. Hva slags establissement bodde dere egentlig på? Lenke til kommentar
kaian Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Ser ut som det er slitsomt å vandre rundt i Køben Gjett'a! Men verdt hvert steg Så langt litt bekymring over duckling-gjengen og Kaians behov for å legge seg nedpå på asfalten. Hva slags establissement bodde dere egentlig på? -problemet var ikke etablissementet, men at vi på død og liv måtte gå derfra Noen fra meg: Tomsi ønsker velkommen til etablissementet: Byvandring med Bufodill, her på Hovedbanegården Kenta og skyggen hans, Kenta til høyre Danskenes paradis anbefales på det, eh, varmeste? Trondster og Tomsi med fullt fokus Trondster fra vegg til vegg to be continued... Endret 6. juni 2011 av kaian Lenke til kommentar
# offline Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Her er et fra meg før jeg tar en blund på sofaen Den Lille Købmand AKA Stig-Helmer... Samsung EX1, brukte en tweaket Ilford FP4+ preset i LR. Edit: Har kommet meg gjennom ca. halvparten av bildene som ble tatt med EX1. Det tar tid og nå er det nok for idag. Her er diverse bilder fra København's gater: Endret 6. juni 2011 av Kenta F1.8 3 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Mye flott Kenta! Liker alle sammen, men sokkene på Det Gule Hus er kostlige, og mannen som ser ut til å ta en pause fra trasking mellom søylene, herlig bilde! Gotcha er kjempeartig, -rakk hun å ta bilde av deg? Og bildet damen i døra på Natur Poteket er flott både i farger og s/h, jeg sliter med å velge ett. Kanskje forsøke en konvertering med alternativt filter? Lenke til kommentar
kaian Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 @Tomsi: Invasion of the mutant ducklings er mektig, flott liv i bildet! kaian tar seg en hvil - her er det ikke mye liv gitt, men du får fram en følelse av at mannen sleit, og det stemmer jo På hjørnet - whoa, det var god bruk av minipannekaka! I bakgården - gult er kult, ikke minst mot blått. Jeg har et som er veldig likt Kul vinkel! Frodig dame, -stilig! Tror aldri jeg så henne. Kult at vennindene hennes står i bakgrunnen og venter. Noen dører, stramt og fint, et kult rgb-bilde! Lenke til kommentar
# offline Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Mye flott Kenta! Liker alle sammen, men sokkene på Det Gule Hus er kostlige, og mannen som ser ut til å ta en pause fra trasking mellom søylene, herlig bilde! Gotcha er kjempeartig, -rakk hun å ta bilde av deg? Og bildet damen i døra på Natur Poteket er flott både i farger og s/h, jeg sliter med å velge ett. Kanskje forsøke en konvertering med alternativt filter? Takker. De sokkene er et utrolig blikkfang Tror ikke hun tok bilde av meg, men hun ble sikkert overrasket over at jeg tok et av henne. S/H konverteringene dine er meget gode. X100 med ren S/H sensor er en ønskedrøm, men tenk hvor morsomt det hadde vært. Nå har jeg gått gjennom alle bildene som ble tatt med Samsung EX1. Antall bilder tatt: 201 Antall beholdt: 166 Antall slettet: 35 Antall valgt/picked: 18 Her er noen av de 18 bildene + litt til... ME WANT (maybe?) Rosa Sykkel De Gule Skjeve Brakkene En Latte Takk Psykografist? Pausen er over Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Litt mer fra Tivoli - de fleste på ISO 3200. Var veldig glad jeg hadde med monopod!! Stilstudie av X100, samt tomsi headbangende til hiphop-bandet på scenen: Endret 6. juni 2011 av Trondster 2 Lenke til kommentar
# offline Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Fortsettelse... Disse bildene er fra Christianborg... Kirka, slottet osv.. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Litt mer fra Tivoli - de fleste på ISO 3200. Nice! Har ikke giddet å sjekke ut mine bilder fra den kvelden. Olympus XZ-1 er ikke akkurat støysvak. Det må vell bli 5DIII og Zeiss optikk på meg Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Her rauser det på med snadder fra alle kanter; jeg rekker ikke å kommentere alle nå. Så jeg legger ved en liten s/h gatefoto serie fra torsdagen. Avslappet stemning Nyhavn Et møte på hjørnet Glade gatemusikanter Dansker med øl Just looking Danske med øl Lenke til kommentar
# offline Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Just Looking :!: Edit: Vi må nesten velge ut en god del bilder og lage en København 2011 fotobok etterhvert Endret 6. juni 2011 av Kenta F1.8 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Vi må nesten velge ut en god del bilder og lage en København 2011 fotobok etterhvert Det må vi. Her er noen i farger: 2011-06-02-12-15-49 by tomsi42, on Flickr 2011-06-02-12-23-53 by tomsi42, on Flickr 2011-06-02-14-32-47 by tomsi42, on Flickr 2011-06-02-13-56-05 by tomsi42, on Flickr 2011-06-02-14-16-20 by tomsi42, on Flickr 2011-06-02-19-36-48 by tomsi42, on Flickr Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Vi tåler vel et par til - nå har jeg kommet til dag 2 - fredag 3. juni ... Kenta F1.8 prøver forbuden frukt kaian slapper av Trondster i s/h Legger også ut en del på flickr: en sort/hvit samling, og en i farger. Endret 11. juni 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
# offline Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det bildet er så trondster Meget bra! Driver å går gjennom bildene jeg tok med Panasonic LX5. Her er noen av de jeg har gjort noe med: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Så langt litt bekymring over duckling-gjengen og Kaians behov for å legge seg nedpå på asfalten. Hva slags establissement bodde dere egentlig på? Duckling gjengen var det ingen grunn til å bekymre seg over - vi løp fortere Establissementet kan vi ikke uttale oss om, da vi har fått munnkurv av advokaten Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 @kaian: jeg liker den myke varme stilen du har lagt deg til i etterbehandlingen. Herlig paradis, isen er den faktisk så god som Trondster påstår. Kenta og skyggen er godt fanget. @Kenta F1.8: Stig-Helmer er på kornet. Fantastisk fantask med kaian på si. Den første av dine gule bygninger er knivskarp. @Trondster: Flotte nattebilder fra Tivoli. Skriften på veggen er vel min favoritt. Det er tydeligvis at undertegnede trenger hjelp. Headbanging og lykkehjulsdiagnose sier sitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå