Thatssomebaadnews Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) SLETT Endret 16. september 2013 av S. Larsen Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Hadde litt kosetid med bilen i garasjen igår Vaska den litt først. Har ikke vært vaska på ca 2 uker nå, pga drittvær Felgene var overj*vlige! Var forberedt på å plages veldig, men brukte Sonax sin felgrens, å jammen ble det ikke rent med en gang! Anbefales! Her er noen bilder av bilen fra garasjen: Som dere ser, er det klar fargeforskjell på tåkelysene: Deerfor prøvde jeg nok en gang å demontere lykta.. Denne gangen kokte jeg den for å løsne limet, funka FJELL! Når jeg fikk den opp, var det faktisk ikke glasset som var blitt gult, men det lå en masse rust-støv inni reflektoren! Pussa den ren, å vaska glasset. Fikk også en brilliant idè; Jeg kjører jo med LED-pærer, som er type IKKE STERK. Derfor fant jeg ut at jeg kunne jo fjerne "dingsen" som er foran pæra. Bilde for å illustrere; Så nå ser det slik ut: Fargeforskjellen er ikke så ille lenger heller Skjønner ikke hvorfor Xenon ser grønt ut på alle bildene Ble fornøyd til slutt. Får håpe den holder seg slik nå, sparte ikke på TEC7'en når jeg tetta igjen for å si det slik Bestilte diverse goodies fra Ebay her om dagen.. Oppdatering kommer når pakkene kommer! Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Dagens update: Vaska og støvsugd bilen innvendig, ser ny ut! Fant også ut av at forsterkeren min ikke var bro-kobla. Stor opptur, ble ganske mye bedre lyd! Deretter hadde jeg en photosession Bilde tatt fra innsiden av garasjen etter å ha fiksa tåkelysene igår. Å felgene som jeg vaska igår, ser nå slik ut: ...... Derfor vaska jeg på nytt idag! Sist men ikke minst; liten mod jeg gjorde idag. Bare for å teste. Selvfølgelig likt på begge sidene Kanskje litt liten å kjedelig update, men det får så være Kommer seg etterhvert Også mulig det blir litt mange å kjedelige/ensformige bilder, dere får bare si ifra Feedback er bra! Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Da blir det kanskje en til worklog/Showcase snart Har en båt til salgs, å fikk en telefon angående en med en (strøken i følge han?) Saab 9000 2.3T. Med nylig overhalt motor, ny turbo, dumpventil osv osv.. Skal hente prøveskilt å låne den i morra, så får vi se:) Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Hei.. Har bestemt meg for å stenge ned worklog'en / showcasen. Ser rett og slett ikke vitsen med å ha en. Blir for lite aktivitet, å for lite som skjer. Dessuten føler jeg bilen ikke er noe å vise frem Takk til alle dere som har fulgt med Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Ser egentlig ingen grunn til at du skal stoppe... Men så nå at du har skaffe deg Audi så da blir vel denne solgt..? Synd du går vekk fra Hyundai da. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 Syntes det ble for dødt her inne.. Mangla også motivasjon til hva jeg skulle gjøre videre.. Gikk å sikla på ny bil, å ville ikke bruke så mye mer penger på denne her Denne har jeg enda, men blir forhåpentligvis solgt snart.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg