AnonymDiskusjon Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 God ettermidag alle. Har slitt ganske mye det siste året og vært ute og kjørt. Har som regel alltid vært selvsikker, og har hatt mange venner. Helt til ungdomskolen sluttet. Alle forandret seg, jeg trivdes ikke på vidregående, okså vokste jeg bare fra vennene mine. Så jeg har slitt en del det siste året no. Jeg droppet dessverre ut av vgs. Føler jeg har mistet meg selv og den gamle energien. Jeg prøver men jeg fungerer ikke sosialt mere. Kan også nevne at jeg har asperger syndrom. Noe som kan ha med dette å gjøre. Jeg har prøvd og vært så mye med andre som jeg klarer. men nå er jeg utslitt og orker ikke det mere. Mange sier at man må bare hoppe i det om man ikke vil. Men jeg vil, men klarer ikke. Jeg fungerer bare ikke med andre mennesker nesten. Jeg er som å snakke til en stein. Jeg finner aldri på ting å snakke om. Missforstår ting hele tiden og føler meg bare kjedelig. Jeg prøver når jeg er sammen med andre men jeg føler meg helt misslykket. De snakker og tuller hele tiden men jeg klarer ikke være med dem. Har prøvd å fått meg jobb men har ikke klart det enda. Jeg savner den gamle energien min og vil være meg selv bare. Nå har jeg veldig dårlig selvtillit og orker ingenting. Eller er motivert til noe. Hva skal jeg gjøre? orker ikke dette mere. Som sagt: Jeg finner ikke på ting å snakke om. Har problemer med å finne ord og svar. Føler meg bare som den kladden. Å jeg tenker på andre veldig mye okså. Klarer ikke slappe av lengre heller og bare tenke på meg selv. De eneste gangene jeg klarer å være litt meg selv, slappe av og få litt god selvtillit. Er faktisk når det regner ute. Fordi da kan jeg være inne med god samvitighet. Merkelig nok. Da gjør jeg som jeg vil gjøre, og får kjempe god selvtillit. Jeg føler jeg er noe i min egen lille verden da, kun jeg som teller. Postet av anonym: 42c9b780314e420e9efd124345873768 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Hadde det sånn ei stund jeg også da jeg byttet skole.. Prøv å være med andre, og hør på hva de snakker om. Stress ned, og slapp av. Det kommer etter hvert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå