Petterboy95 Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Hvordan kobler mann min bærbare datamaskin på min flatskjerm tv via HDMI kabel. Hva må jeg trykke på tastature for at den skal reagere. Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Hvordan kobler mann min bærbare datamaskin på min flatskjerm tv via HDMI kabel. Hva må jeg trykke på tastature for at den skal reagere. Hvis det er en bærbar så kan du antakelig holde inne fn-tasten og en knapp hvor du ser en eller flere skjermer avbildet. Du kan også høyreklikke på skrivebordet, velge "skjermoppløsning" eller "egenskaper" alt ettersom hvilke versjon av windows du har (gitt at du har windows ). Her kan du velge å enten bruke kun den eksterne skjermen eller begge... Endret 4. juni 2011 av Deep87 1 Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Hvordan kobler mann min bærbare datamaskin på min flatskjerm tv via HDMI kabel. Hva må jeg trykke på tastature for at den skal reagere. Hvis det er en bærbar så kan du antakelig holde inne fn-tasten og en knapp hvor du ser en eller flere skjermer avbildet. Du kan også høyreklikke på skrivebordet, velge "skjermoppløsning" eller "egenskaper" alt ettersom hvilke versjon av windows du har (gitt at du har windows ). Her kan du velge å enten bruke kun den eksterne skjermen eller begge... takk det funka, han du ta å ring 46826647, kompisen min har bursdag , gi han en litt spesiell gratulasjon bruk fantasien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå