Saint Anger Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Hvor finner jeg billige socket 775 Hovedkort i disse dager? Mitt gamle 680i tok nettopp kvelden og trenger nytt Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 PS.no har et til 400,- og komplett har et til 330,-. Dog har ikke kopmplett inne på lager. 1 Lenke til kommentar
Saint Anger Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) PS.no har et til 400,- og komplett har et til 330,-. Dog har ikke kopmplett inne på lager. De på PS.no hadde DDR3 ram. Jeg har bare DDR2 ram. Det de hadde på komplett hadde bare 2 ramslotter, så da vil jeg miste 2 av 4 GB. Ellers takk for svar Vil gjerne ha et bra hovedkort i minst samme standard som mitt gamle 680i, så vet noen hvor jeg kan få tak i et sånn eller bedre, så rop ut Edit: Kan også nevne at jeg har en E6600, 2 stk Q6600 og en E8500 prosessor også da. Endret 4. juni 2011 av Union Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) www.multicom.no ser ut til å ha flere med DDR2. Edit: Usikker på om de har 4 RAM-slots. Endret 4. juni 2011 av sedsberg 1 Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Vel nå er/var da 680i brikkesettet elendig, så da er det vel egentlig akkurat det samme hvilket kort du skaffer deg. Vær oppmerksom på at du ennå har reklamasjonsrett på hovedkortet og derfor kan få et nytt gratis om du henvender deg til butikken som solgte det! Ellers så ser det ut som du nesten må sjekke bruktmarkeder. Jeg fant ikke noe nytt. Kanskje noen har har et kort de kan avse, mitt er desverre fortsatt i bruk. 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Jeg kan sjekke om jeg enda har et 775-HK liggende. Mulig jeg fremdeles har et. 1 Lenke til kommentar
Saint Anger Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 www.multicom.no ser ut til å ha flere med DDR2. Edit: Usikker på om de har 4 RAM-slots. Bare dette har det. Er dette bra da? Skal jo klokkes, så må være bra på det Vel nå er/var da 680i brikkesettet elendig, så da er det vel egentlig akkurat det samme hvilket kort du skaffer deg. Vær oppmerksom på at du ennå har reklamasjonsrett på hovedkortet og derfor kan få et nytt gratis om du henvender deg til butikken som solgte det! Ellers så ser det ut som du nesten må sjekke bruktmarkeder. Jeg fant ikke noe nytt. Kanskje noen har har et kort de kan avse, mitt er desverre fortsatt i bruk. Hadde Foxconn 680i. Synes det var bra og stabilt med overklokk. Eneste mangelen var muligheter for oppgradering Kjøpte kortet da det kom, så er nok ingen reklamasjonsrett på det. Hvilke bruktnarkeder finnes da? Har sett på Finn.no, men ingen løse kort der. Søkte på socket 775 og fant Asus Rampage Formula, men har ikke funnet det til salgs noe sted enda, men var da fint da Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Er det gått 5 år allerede? Angående hvor bra det er så tok det faktisk kvelden hos deg nå. Har også hw´s bruktmarked, men så ingen 775 kort der. Lenke til kommentar
Saint Anger Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Er det gått 5 år allerede? Angående hvor bra det er så tok det faktisk kvelden hos deg nå. Har også hw´s bruktmarked, men så ingen 775 kort der. Er det 5år garanti på hovedkort? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Jeg snakker ikke om garanti, men reklamasjon. Ja, det skal være 5 år. Henvend deg til Netshop? og hør hva de sier. Kanskje de har liggende et 775 hovedkort og er fleksible... Endret 4. juni 2011 av Pastafarian 1 Lenke til kommentar
Saint Anger Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Jeg snakker ikke om garanti, men reklamasjon. Ja, det skal være 5 år. Henvend deg til Netshop? og hør hva de sier. Kanskje de har liggende et 775 hovedkort og er fleksible... 22.05.2007 FOX+ N68S7AA-8EKRS2H Socket775 Hovedkort fra Netshop ja Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Sorry. Hadde det ikke lengre. Fant btw. et del på ebay... men de fleste til noen horrible priser. 1 Lenke til kommentar
Saint Anger Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Sorry. Hadde det ikke lengre. Fant btw. et del på ebay... men de fleste til noen horrible priser. Takk for at du så etter da Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ta en kikk her kanskje? Prisjakt-søk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå