Rankiz Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Trenger en god LCD eller LED TV som har 100hz, bra bildekvalitet, sortfarge kvalitet og ikke for treig respons for å spille på. Har sett på LG 47LD450N, men har vel kanskje lyst på en med bedre bildekvalitet, men som til gjengjeld er litt mindre. Skal bruke mediastreamer og eksternt lydanlegg, så bildekvaliteten er i fokus her. Plasma er vel ikke aktuelt da jeg spiller mye spill, dvs statiske elementer. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Trenger en god LCD eller LED TV som har 100hz, bra bildekvalitet, sortfarge kvalitet og ikke for treig respons for å spille på. Har sett på LG 47LD450N, men har vel kanskje lyst på en med bedre bildekvalitet, men som til gjengjeld er litt mindre. Skal bruke mediastreamer og eksternt lydanlegg, så bildekvaliteten er i fokus her. Plasma er vel ikke aktuelt da jeg spiller mye spill, dvs statiske elementer. Vel, du har feil noe jeg tror andre også er enig med meg i. For din del, vurder Plasma grundig dersom du har råd til det. Panasonic er kongen av plasma.. De gir best bildekvalitet for pengene. Om det er innbrenning du tenker på, så er det null problem iallefall med Panasonic. Du kan spille hvor mye du vil uten å tenke på noe sånt. Har selv hatt plasma i noen år, hadde LCD før, og det er utrolig hvor mye mer tv du får for pengene mht Plasma. Spill blir rett og slett grusomt vakre både med sort og farver med plasma. Mye bedre dybde.. Det er iallefall min mening. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Bestemte meg for denne. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Bestemte meg for denne. Wow Toshiba, de hadde jeg glemt helt bort. Har ikke hørt noe fra dem på år. Men lykke til med kjøpet, når Lydogbilde går god for de, så er det sikkert bra kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå