Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva ville du tenkt om du fikk et anonymt kjærlighetsbrev?

Anbefalte innlegg

Vil du skrive for å få utløp for følelsene dine, eller fordi du innerst inne håper hun skal prøve å spore deg opp og kanskje avsløre at hun er forelsket i deg også?

For egentlig er et anonymt kjærlighetsbrev en ganske irrasjonell ting å skrive (selv om jeg har skrevet et selv for ca 10 år siden :innocent:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns at du bør fortelle det til jenta ansikt til ansikt. Hva har du å tape?

Selvtillit? Hun hadde sagt nei, og jeg ville blitt såret. Dessuten, hun er så snill og god, jeg vil ikke tvinge henne til å avvise meg, det ville bare blitt kleint og trist for alle involverte.

Postet av anonym: 3adf52b0de06f1109aaedafb86e85acf

Du må ikke gi henne et valg liksom. "Hey lyst å være kjæresten min eller? Jeg elsker deg så!". Du kan si det på en litt mildere måte som ikke krever avvisning fra hennes side eller ydmykelse fra din side. Du kan jo f.eks. vise geniun interesse for henne på en litt annerledes måte enn hva du har gjort til nå. Enten at du gir henne tydelige kompliemter eller inviterer henne på date. Du kan også fysisk si til henne at du har følelser for henne, men si det på en måte sånn som dette: "Jeg ville bare fortelle deg, uten at du skal føle et press eller noe, at jeg syns at du er ei veldig vakker jente som jeg føler veldig sterkt for. Jeg ville bare at du skulle vite det", og så smiler du og så går du. Bare ett eksempel.

Lenke til kommentar

jeg har rett og slett ikke sjangs på en som henne.

Du har jo tapt allerede. Ikke tenk sånn!

Skjønner ikke hvorfor du skal skrive ett brev egentlig. Tror ikke akkuratt følelsene dine forsvinner hvis du gjør det.

Bli kjent med hun istedet! Snakk med hun. Ta intiativ. Fuck sånn der hemmelig brev stuff.

Lenke til kommentar

Hei. Hvis du skal skrive brev til henne så må du jo selvfølgelig skrive hvem du er. Hvordan skal hun eller vite hvem det er fra? Og dessutten så får du jo mest sannsynlig ikke noe respons om du liker henne for hun vet jo isåfall ikke hvem som liker henne om du skjønner.

Ellers så kan du jo kanskje sikkert prøve å lete etter henne på Facebook. Jeg regner med at siden at hun jobber på arbeidsplassen din så vet du også hva hun heter. Så det bør jo være en grei sak om hun har Facebook da.

Men så er det vel kanskje slik at hvis du skriver at du liker henne da og dere jobber sammen, så blir det kanskje litt kjedelig for deg hvis hun ikke liker deg. Men det er vel en sjangse du må ta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...