Gå til innhold

Kurs som er relatert til raskere jobb innenfor offshore

NextoN

Anbefalte innlegg

Vil absolutt anbefale NOV også, om du liker litt større selskaper :) De er jo ledende i feltet. Men i bunn og grunn driver alle disse 3 med det samme.

Grunnlønn er alt i fra 370-400K i året ca. Hvor kan gange det med 2 eller 3, alt ettersom hvor mye du jobber og overtid, arbeid i risikoområder osv osv.

Jobber alt i fra 4-6mnd på reise.. Om det hjelper noe :) Fri når du er hjemme.

Dette er ca da, varierer litt.

Endret av Hyd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil absolutt anbefale NOV også, om du liker litt større selskaper :) De er jo ledende i feltet. Men i bunn og grunn driver alle disse 3 med det samme.

Grunnlønn er alt i fra 370-400K i året ca. Hvor kan gange det med 2 eller 3, alt ettersom hvor mye du jobber og overtid, arbeid i risikoområder osv osv.

Jobber alt i fra 4-6mnd på reise.. Om det hjelper noe :) Fri når du er hjemme.

Dette er ca da, varierer litt.

Jeg er mest interessert i større selskap da jeg føler at det er tryggere med tanke på at mindre selskaper fort kan operere som "cowboyer" :p

Lønnsmessig ser det også greit ut. Ca det samme som jeg ligger på i dag + overtiden såklart.

Må si dette frister veldig siden jeg absolutt trenger litt å "bryne" meg på.

Videreutvikling, nytenkning og utfordinger er jo det som gjør arbeidsdagen spennende, så et serviceselskap høres veldig bra ut!

Så hvis man er ute å reiser er man stort sett borte i 4-6 mndr om gangen?

Lenke til kommentar

Ja, høres bra ut det!

Du reiser alt i fra 1 dag til 4 uker, varierer veldig. Er det et stort prosjekt du jobber med er det gjerne 4 uker på og 4 uker av.

Er det serviceoppdrag så er det alt i fra 1 dag til noen uker.

totalt på et år er du kanskje på jobb/reise en 5-6 mnd, det er normalt. Fri når du er hjemme.

Lenke til kommentar

Ja, høres bra ut det!

Du reiser alt i fra 1 dag til 4 uker, varierer veldig. Er det et stort prosjekt du jobber med er det gjerne 4 uker på og 4 uker av.

Er det serviceoppdrag så er det alt i fra 1 dag til noen uker.

totalt på et år er du kanskje på jobb/reise en 5-6 mnd, det er normalt. Fri når du er hjemme.

Jeg har alltid sett for meg fast jobb i ett selskap på 1-2 rigger, men desto mer du skriver her, desto mer overbevist blir jeg om at serviceselskap faktisk virker mer spennende og krevende.

Jeg regner med at det er en del feilsøking og nyskaping? Det er jo også beste måtenå få mer kunnskap og erfaring på.

så mye fritid er jo ikke å forakte det heller, hehe :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...