Populært innlegg Thitorkin Skrevet 4. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 4. juni 2011 Ekskjæresten ønsker å ha i pose og sekk etter at det har blitt slutt. Hun ønsker ikke å ha et forhold med meg, men hun har ikke problemer med å fortsette å dele seng, og kose av og til. [...] Virker som om dette er ganske normal måte for jenter å drive på. Stemmer det? Er ganske normalt med et "sluttligg" når forholdet blir slutt. Men at dette forsetter over lengre tid er nok ikke annet enn at hun vil ha noe frem til hun finner ny type. Det beste er å bare stoppe, det er tydlig at det plager deg, og det vil bare bli vanskligere for deg å komme deg videre. Kreativ måte å stoppe "kosen" på: Etter dere har holdt på, gi henne 100Kr og si "takk". Hun vil helt sikkert reagere, "hva faen?" eller noe. Så svarer du "Jeg behander deg bare som hora du er."....kan nesten garantere at det tar slutt da. :!: Å ikke kysse er klassisk hore regel. XD 17 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Samme effekt pluss mulig inntektskilde: forlang 100kr i stedet for å gi 100kr 8 Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Samme effekt pluss mulig inntektskilde: forlang 100kr i stedet for å gi 100kr Det er jo ikke helt samme effekt. Ved å forlange penger sier man: "Jeg vil at du skal behandle meg for den hora jeg er" 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå