leirpytt Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 (endret) Sånn, da har jeg tatt meg 40sek på å få ned toppen fra 90+Kb ned til 12Kb. Vanskeligere var det ikke. Ikke har man mye loss i kvalitet heller. Hadde jeg tatt meg bedre tid, skulle jeg fått den ned i mellom 7-8Kb uten at det syntes for godt. Endret 22. desember 2003 av leirpytt Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 tusen takk! Hvordan gjorde du det, mekka du det i Ps eller? Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 tusen takk! Hvordan gjorde du det, mekka du det i Ps eller? Det ble gjort i ImageReady. Åpna originalfila, endret format til .jpg og satte kvaliteten til: 21. Så tar du "Save Optimized As..." Done Lenke til kommentar
Decline Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Synes kvaliteten kunne vært litt bedre enn den. Bra størrelse, men du ser fort uklare kanter og manglende presishet, særlig på liten tekst etc. Men Streetcop, siden min er ~70 kb. Og den er jo ikke akkurat plain HTML da.. Du kan jo bruke gif til menyer og slikt, og så setter jeg jpg størrelsen slik at den er skarp, samtidig som den ikke er alt for stor i størrelse. Og så kutter jeg bildene en del, og bruker bakgrunner (bilder som bg) der jeg kan det osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå