KristineS Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Da har jeg fått sett ordentlig igjennom alle bildene og vettu. I og med at det ble en del tror jeg jeg gjør det enkelt og gjør som Ratleto over her Enkelt og greit hvilke bilder jeg likte best. Ratleto: Definitivt Båt-tekstur=) Eivind84: Father and son HelenaN: Må si som flere av de andre her. Nummer 2. var et genialt bilde. Epp: Chain of voices, og det med norgeskartet på Rockheim RandiA: Synes at Skyggefotografene var knall her RambaZamba: Det 3. bildet. Det med de to "båtsnutene" Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 I og med at det ble en del tror jeg jeg gjør det enkelt og gjør som Ratleto over her Enkelt og greit hvilke bilder jeg likte best. Det var smart, kopierer den jeg.... Ratleto: Båt-tekstur Kristine: Selvportrett Eivind84: Father and son HelenaN: Nummer 2 veggbildet, kreativt Epp: mange,spesielt Cargo 2,kreativt,fikk noe utav "ingenting" liksom RambaZamba: Tauene med refleksjoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå