Ratleto Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Takk for et hyggelig treff, alle sammen, med hyggelig antall oppmøtte. Mine bilder fra dagen: Båt-tekstur Citroën Egil tar bilder Smil til verden Overende Fanget! Helena tar bilde i regnet Linjer Bilen min har aldri vært så bred - sa eieren da han fikk se bildet Fargevegg Endret 4. juni 2011 av Ratleto Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Se der kom det bildetråd og ja. Takker for koselig første akamtreff. Satser på jeg får vært med på flere Slenger med ei samling med blanda drops fra turen i dag. Pippip Fyr? Noen som gjetter hva det er? "Hang on tight" Nytt møter gammelt Pillråtten Magaplask Selvportrett Endret 4. juni 2011 av KristineS Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Fyr? Tøft! Jeg har gått forbi der mange ganger og prøvd å ta bilde av det der fyret (eller hva det nå er), men det blir aldri noe bra. I dag gadd jeg ikke å prøve en gang. Men det der ble jo veldig bra! Bra komponert og stilig etterbehandling! Så noen av mine bilder: Raincoat by Eivind 84, on Flickr Boat by Eivind 84, on Flickr Citroën by Eivind 84, on Flickr Raindrops by Eivind 84, on Flickr Father and son by Eivind 84, on Flickr Avslutter med noen glade fotografer: Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Takk for idag! Så hyggelig at det kom noen nye. Flotte bilder. Liker spesielt: "Båt-tekstur" og "Linjer" (bilen ble også morsom) fra Ratleto. "Fyr?" og "Magaplask" fra Kristine. "Raincoat" og "Father and son" fra Eivind. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Noen av mine: 1: 2: 3: 4: 5: 6: 7: 8: Lenke til kommentar
Epp Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) 2: Aha, det var her dere gjemte dere mens jeg tok bilder Skal prøve å få gjort ferdig bildene. Ungene endelig i seng... Endret 4. juni 2011 av Epp Lenke til kommentar
Epp Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Nikon D40 - Nikkor 35mm AF-S f/1.8 Fishing boats by kushtulk, on Flickr Hook, line and... by kushtulk, on Flickr Ropes by kushtulk, on Flickr Nikon D40 - Helios 44-2 58mm f/2 Chain of voices by kushtulk, on Flickr Untitled by kushtulk, on Flickr Rockheim detail by kushtulk, on Flickr Norway as seen by Rockheim by kushtulk, on Flickr Her & He by kushtulk, on Flickr Untitled by kushtulk, on Flickr Tollpost Bring Time Logistics by kushtulk, on Flickr Cargo by kushtulk, on Flickr Cargo II by kushtulk, on Flickr Hotel to be by kushtulk, on Flickr Taxi by kushtulk, on Flickr Injection by kushtulk, on Flickr Citroën SM by kushtulk, on Flickr Citroën by kushtulk, on Flickr Sigma DP2 Untitled by kushtulk, on Flickr Untitled by kushtulk, on Flickr Endret 4. juni 2011 av Epp Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Fantastisk kreative bilder dere har tatt.... :hmm: her har jeg noe å lære. (Ditt nr.2 Helena var da utrolig morsomt) Jeg har bare noen helt kjedelige og tradisjonelle: Ved kanalen: Sommerlig og luftig bil: Brattøra i gråvær: Tickets to Rockheim: View from Rockheim: Skyggefotografer: Brattøra: Over Blomsterbrua: Solsiden: Sol og syriner i Kristianstensbakken på vei hjem: Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Takker! Dine bilder er da ikke kjedelige Randi! Synes du har tatt mye fint, og "Skyggefotografer" er uvanlig og kreativ. Epp, du tok mange intressante og gode bilder! Endret 4. juni 2011 av HelenaN Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Helena, så du mailen fra meg. Hadde så lyst til å bruke din "kamp med paraplyen" bildet, her og i bloggen; men jeg legger ikke ut uten å spørre... Lenke til kommentar
Epp Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Epp, du tok mange intressante og gode bilder! Takker! Og takker til alle for et hyggelig treff! Helena, Hva slags objektiv brukte du til bilde 7: Får tilt-shift følelse når jeg ser på bilen, meget kult. Eivind, Var det AI objektivet du brukte på regndråpene på bilen? Det ble meget bra. Tor Atle, Veldig fin den båt-teksturen! Kristine, Du kan det med nærfotografering! :-) Likte særlig bilde av fyret. Randi, Kult skyggebilde! Fikk med været også på det. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Du verden så mange flotte bilder Epp Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Mange bra bilder her, ja. Skal prøve å huske å kommentere noen i morgen. Nå er det leggetid her. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Eivind, Var det AI objektivet du brukte på regndråpene på bilen? Det ble meget bra. Nei, AF-S 50/1,4G. Ellers, veldig mye interessante bilder her! Liker spesielt "Taxi" og "Her & He" fra Epp, og nr. 1 fra Helena. Og skyggefotografene til Randi Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Takker! Så hyggelig med litt kommentarer (nå mener jeg selvfölgelig kommentarer på bilder fra alle, ikke bare mine). Synes det tilför mye positivt til bildetrådene. Epp: Jeg brukte Tamron 28-75/2.8 på maks zoom og störste blenderåpning. Er imponert av det objektivet. Skarpt men har litt lav kontrast, hvilket kan gi intressante effekter for noen motiver. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Takker! Så hyggelig med litt kommentarer (nå mener jeg selvfölgelig kommentarer på bilder fra alle, ikke bare mine). Synes det tilför mye positivt til bildetrådene. Epp: Jeg brukte Tamron 28-75/2.8 på maks zoom og störste blenderåpning. Er imponert av det objektivet. Skarpt men har litt lav kontrast, hvilket kan gi intressante effekter for noen motiver. Ah. Da har jeg notert to objektiver på den lange ønskelista mi (Lite kontrast fikser du fint med RAW bilde og et passende program ) Hagen: Her er linken til M42 adapteren for Nikon med AF-confirm Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Da har jeg lagt inn treffet i bloggen, og linket til tråden her. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Takk for en hyggelig fototreff ! Dere har lagt ut mange flotte. Her er det noen av mine bilder: Resten ligger på min FLICKR side: http://www.flickr.com/photos/32507520@N03/ Hilsen, Hagen Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Stilig de tauene med refleksjon, Hagen Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Bildene jeg liker best er: KristineS: Selvportrett Eivind84: Raindrops. Og morsomt med fotografbildene. HelenaN: nr 2 og nr 4. Nr 2 er på grensen til hysterisk, og egentlig veldig utypisk oss. Epp: Norgeskartet på Rockheim Randia: Begge skyggefotograf-bildene Glemte visst Rambazamba: Nr 2. Linjer linjer linjer. Endret 5. juni 2011 av Ratleto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå