Gå til innhold

Foto vest......finnes det noe bra noe?


Anbefalte innlegg

Tråkket rundt i solsteiken i dag. Og savnet noe lett å ha på seg, med mange lommer. Sånn at man kan ha batterier minnekort rense utstyr og div annet med seg på en grei måte. Noen som bruker det? Jeg har en fiske vest, og den er grei. Men finnes det noe som er laget spesifikt for foto?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo ta med deg fiskevesten?

 

Det jeg ville gjort var å kjøpt en fotobag/ -sekk. Spørs hvor mye utstyr du har, men jeg ville kjøpt en litt stor, så du har noe å "vokse i".

 

Fotobag har jeg. Men å åpne den hver gang en skal ha noe småtteri, blir litt tungvinnt. Derfor tanken på en foto vest. En fiskevest er laget for fiske utstyr. Foto vest for foto utstyr.

Jeg regner med at en vest for foto utstyr, er spesiellt tilpasset dette. Og gir mere i forhold til det.

Lenke til kommentar

http://www.nextag.com/photo-vest/stores-html

 

Her det litt forskjellig..

 

Se her ja. Her var det en bra samling. Både i form og farge. Tror nok jeg skal klare å finne noe her ja.

 

Tenkte å ha den for batterier, filtere, rense utstyr, blits, minnekort, kabel utløser og annet egnet. Kansje linser og.

En vest gir jo mere jevn vekt på skuldre og rygg.

Jeg ser bygning arbeidere går med Snickers vester, kansje de kan fungere. 2 lommer foran og 2 bak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...