sedsberg Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Er vel ikke langt unna at det ville blitt rimeligere, og ikke minst enklere, med et par ekstra BP-827 eller tilsvarende. Lenke til kommentar
Lailala Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Det BP827 batteriet skulle passe. En annen mulighet kan kanskje være å anskeffe et 12v MC batteri og koble det via en billader til kameraet, et 10ah MC batteri skulle gi en rimelig grei filmtid. Et slikt batteri veier nok rundt 5kg og skulle være flyttbart om ikke direkte bærbart. Bilbatteriet blir for tungt for mitt bruk. Men det kunne vært en ide med annet bateri som krever ledning, om det var på størrelse med et laptopp bateri eller lignende, men det finnes kanskje ikke... Jeg satser nok heller på det canon BP-827 batteriet om det virkelig passer da? Det kan jeg jo og bruke og bære med meg uten problemer. Det hadde vært veldig greit og vite sikkert at det passer før jeg bestiller... Så viss flere har tanker om det passer eller ei, håper jeg de sier ifra kjekere og vite før en bestiller enn etterpå. Endret 4. juni 2011 av Lailala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå