TangoSierra Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Hei.. Jeg vet ikke om dette er riktig forum, men jeg prøver. Jeg har en veggbryter, dimmer, fra ELKO.. Denne har en sikring ved navn F4AH250V . Jeg har hørt hos biltema og clas olson, men det er ingen som fører en sikring med dette navnet, eller akkurat denne verdien. Jeg har søkt litt på nettet, men blir ikke klokere... Noen som har et forslag om hvor de selger slike sikringer? Evnt, kan jeg bruke en sikring med andre verdier?. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 F4AH250V virker som betyr 4A/250v finner du en sikring lik den du har som har disse verdiene så er du nok ganske sikker Lenke til kommentar
TangoSierra Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 F4AH250V virker som betyr 4A/250v finner du en sikring lik den du har som har disse verdiene så er du nok ganske sikker Problemet er at det finner jeg ikke.. Kan jeg bruker lavere eller høyere verdier.....? Noe sier meg at jeg ikke kan det... :-( F4AH250V virker som betyr 4A/250v finner du en sikring lik den du har som har disse verdiene så er du nok ganske sikker Problemet er at det finner jeg ikke.. Kan jeg bruker lavere eller høyere verdier.....? Noe sier meg at jeg ikke kan det... :-( Lenke til kommentar
petterpotet Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Du kan prøve med en lavere, høyere er litt mer risikabelt. Selv om det kanskje hadde gått med noen amper mer, men det er ikke sikkert utstyret er laget for det. Er tross alt en grunn for at det er satt inn en 4A sikring. Edit: Biltema har jo det meste Endret 4. juni 2011 av petterpotet Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Problemet er at det finner jeg ikke.. Kan jeg bruker lavere eller høyere verdier.....? Noe sier meg at jeg ikke kan det... :-( Her har du 4A. (Jeg gjetter at "F" står for fast, dvs kvikk, eller "snabb" som svenskene sier...) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Prøv Elkjøp, Expert og liknande butikkar. F står for fast (kjapp). Lenke til kommentar
TangoSierra Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Takk for hjelp! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå