Gå til innhold

[Løst] Bruke laptop som stasjonær?

Anbefalte innlegg

Heisann.

Føler min laptop har litt dårlig ytelse, den kan ikke kjøre spill O.L.

Dette kan sikkert komme av at jeg har en ekstern skjerm osv koblet til som bruker minne.

Hvis jeg kobler til et eksternt tastatur, ekstern skjerm, samt mus, og bruker laptopen som den var en stasjonær, vil den da bruke mindre RAM osv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lenge du ikke dupliserer bildet, altså at laptopen viser det samme bildet på den eksterne skjermen og laptopskjermen, så er det ikke noe mer krevende å bruke en ekstern skjerm istendenfor laptopen sin skjerm. Det at du ikke kan spille spill kan være at du har et elendig skjermkort, utdatert skjermkortdriver o.l. Post laptopens spesifikasjoner, så kan vi si om det er noe galt.

Det krever ikke noe mer ram å koble til en ekstern skjerm, iallefall ikke noe av betydning.

Endret av EivindS_
Lenke til kommentar

Så lenge du ikke dupliserer bildet, altså at laptopen viser det samme bildet på den eksterne skjermen og laptopskjermen, så er det ikke noe mer krevende å bruke en ekstern skjerm istendenfor laptopen sin skjerm. Det at du ikke kan spille spill kan være at du har et elendig skjermkort, utdatert skjermkortdriver o.l. Post laptopens spesifikasjoner, så kan vi si om det er noe galt.

Det krever ikke noe mer ram å koble til en ekstern skjerm, iallefall ikke noe av betydning.

Det er en forlenget skjerm ( viser ikke det samme på begge skjermene )

Spesifikasjoner er:

Produsent: Hewlett-Packard

Modell: Precario CQ62 Notebook PC

Klassefisering: 3.3

Prosessor: Intel® Celeron® CPU 900 @ 2.20GHz 2.19GHz

Installert minne (RAM) 2.00 GB

Systemtype: 64-biters operativsystem

Lenke til kommentar

Du trenger et dugelig skjermkort for å kunne spille noe på pc'en din, det har lite med RAM-bruk eller annet å gjøre.

Den maskinen du har er ikke laget for at man skal kunne spille på den, punktum.

Faen..... Jaja, ny maskin til sommeren da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...