Gå til innhold

Ny 19" LCD hos komplett

Anbefalte innlegg

Ser at komplett får inn denne skjermen snart. Siden den har samme panel som den MYE dyrere Formac har, så burde dette være en knallskjerm. Billig er den også.

Noen som har erfaring med denne skjermen? Tester av den???

*hmm, skal jeg bestille eller ei* :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ut som en fin skjerm, men tror ikke at panelet er make til Formac sin....kontrasten er ikke like høy og jeg kan ikke se den ha PHENOME farge teknologi greie,

Jo, det er samme panel. Men i 19" og da får man ikke samme specs veittu :). Helt annen oppløsning også. Hvis du leser litt, så bruker Formac Fujitsu's MVA panel. Samme panel som benyttes her.

Hva er det "PHENOME" greiene du snakker om? Link?

Lenke til kommentar

19'' LCD med 1280x1024 oppløsning?! jeg har en 19'' CRT (som så mange andre) med samme oppløsning, og den har betraktelig mindre synlig arbeidsområde...

når skal de lage en LCD skjerm for forbrukere med SKIKKELIG oppløsning? tilogmed Eizo's dyreste 19'' LCD har 1280x1024 ffs!

laptops med 15'' skjermer fikk man jo med 1600x1200 for vel over 1.5 år siden!

Lenke til kommentar

1280x1024 ville jeg sagt er veldig akseptabelt.....har selv 1600x1200 men det er forde jeg er vandt med å bruke det.

Sa feil i sted det skulle vært PANTONE, og det er en slags teknologi som skal gi ekte og mere naturlige farger samt skarpere fargegjenngivelse......sikkert en av de 2 dyre tingene som gjør formac skjermen "så god" som de selv sier (selvskryt).

"the gallery 2010 conforms to the highest PANTONE® display standards, providing a color purity that has so far been limited to CRTs."

Men tror skjermen du har valgt funker helt fint ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...