William_S Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Sitter nå på svo med min iPad. Ble en halv time forsinka fra Oslo men jeg har god tid. Aeroflot leverte på den første leggen. Som transitpassasjer har man tilgang på alle de tre terminalene. Tror jeg stikker fra f. Terminal e er veldig behagelig. F suger hardt og er overfylt med over prisa duty free butikker. Ja det var mine to ord fra svo for nå. Pluss er gratis wifi ubegrenset Lenke til kommentar
William_S Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Sitter nå i en bar i terminal d. Merkelig nok er det omtrent ingen i e og d men mange i f. Sagaen om aeroflot fortsetter Lenke til kommentar
William_S Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Ok da har jeg ankommet Kina. Det som irriterer meg nå er den latterlige sensuren. Hadde på forhånd satt opp en VPN connectuon til studiestedet men VPN er selvsagt blokkert... Er vel såvidt jeg kan besøke denne sia her Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 På Sheremetyevo skal det være 3 Diners-lounger. Kom du deg ikke til noen av dem under transiten? Merket av mange norske sider var sensurert de jeg brukte nettet på flyplassen i Beijing tidligere i år. Men du skal vel ta banen inn til byen og ikke bli sittende på flyplassen? Husk å ta deg en tur inn i hutongene. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Det fins et program man kan installere på pc når man er i kina så man kommer inn på absolutt alle sider. brukt det vær gang jeg er i kina. skal se om jeg finner navnet Lenke til kommentar
William_S Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) På Sheremetyevo skal det være 3 Diners-lounger. Kom du deg ikke til noen av dem under transiten? Merket av mange norske sider var sensurert de jeg brukte nettet på flyplassen i Beijing tidligere i år. Men du skal vel ta banen inn til byen og ikke bli sittende på flyplassen? Husk å ta deg en tur inn i hutongene. Jeg skrev det etter jeg hadde ankommet bostedet. Ja jeg vet det er diners på svo men jegbhar ikke diners kort så det er vel grunnen. Kan godt skrive mer om selve flyturen. På de nye Airbus 330 til Aeroflot er det skjermer til alle. Var et bra utvalg av filmer og spill. Du velger språk når du slår på skjermen enten engelsk eller russisk. Opplevde ikke flyturen som usivilisert, men har nok noe med at de har et sterkt begrenset utvalg av alkohol på kuklassen. Maten var grei nok, men hadde ønsket en noe mer spennende frokost før landing i Beijing. Immigrasjon og toll i Beijing var smertefritt. Nå irriterer jeg meg mest over at jeg ikke har mye antibac så skal forsøke å kjøpe det. Flytoget fra flyplassen og til byen er bra. Om man har mye bagasje og dra på bør man finne annen transport da metroen er overfylt. En ting som er bra med aeroflot er at det nå er online sjekkin fra de fleste steder og på de fleste bookingklasser kan man ikke reserervere på forhånd noe som gir bra muligheter for gode seter for oss reisevante. Sikra meg 11 h svo pek noe som er fremst i kuklassen. Det er en 2-5-2 konfig. Kommer med bilder når jeg er hjemme. Er på en iPad Endret 6. juni 2011 av William_S Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg endte opp med å finne antibac-ekvivalent på apoteket utenfor Wal-Mart. Kan være greit å få noen på hotellet til å skrive ned det du er ute etter, vet ikke helt hvordan jeg skulle ha forklart det om jeg ikke hadde en flaske å demonstrere med. Lenke til kommentar
William_S Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2011 Da er min fullstendige tripreport klar på Flyertalk. Deter på engelsk så jeg ønsker dere en god fornøyelse. NB det dekker bare flytur og togtur, kan godt legge ut litt annet snaks her om det er ønske for det. Her kan dere lese den http://www.flyertalk.com/forum/trip-reports/1224979-aeroflot-osl-svo-pek-plus-bonus.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå