blixt Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Noen som har en link der jeg kan laste ned windows media player til "windows 7 home premium" Har kjøpt meg ny laptop (samsung electronics) der windows media player ligger på maskinen men den vil ikke åpne seg når jeg klikker på ikonet. Om dere har en annen media player som er bedre og som kan lastes ned på denne versonen så er jo det også topp. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Du får ikke lastet ned MediaPlayer da denne er "native" i Windows 7. Det kan hende at det vil hjelpe å avinstallere og installere på nytt mediaplayer gjennom "programmer og funksjoner" som du finner under kontrolpanel. Når du har "programmer og funksjoner" oppe klikker du på "Turn Windows Features on or off" (sitter kun på engelsk Win 7 her). Klikk på "Media features", og fjern haken for meidaplayer. Start maskinen på nytt og gjør det samme, men hak av for mediaplayer. Det burde løse problemet. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Du får ikke lastet ned MediaPlayer da denne er "native" i Windows 7. Stemmer ikke helt. Du kan f.eks laste ned hele Media Pack til Windows 7 herfra... Denne er ment til N og KN versjoner av Windows 7, men har du en vanlig versjon, er jo Media player allerede installert. Du kan da prøve å avinstallere Media Player via Kontrollpanel og Legg til og fjern programmer. Velg så Slå Windows funksjoner av og på, og huk av Media Player under Mediefunksjoner. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Har tittet en god stund etter denne. Var inne på noen andre sider, men der var det ingen mulighet til å laste ned. Godt, da vet jeg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå