Gjest Slettet-Irb8P5GEaM Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Hei! Jeg tenkte å kjøpe noen shorts på Smartguy.no Har noen erfaring med denne siden? Er de bra, og er det en trygg side? Daniel. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Vær obs på at det er ymse tollsatser på klær hvis du skal kjøpe fra utlandet, mange går i baret der og ender opp med skyhøye tollregninger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Irb8P5GEaM Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Vær obs på at det er ymse tollsatser på klær hvis du skal kjøpe fra utlandet, mange går i baret der og ender opp med skyhøye tollregninger. Det er i Danmark faktisk ! Endret 4. juni 2011 av Slettet-Irb8P5GEaM Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) http://www.google.no/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=smartguy.no+erfaringer Siden er faktisk dansk, så du må være obs på toll. Endret 4. juni 2011 av Quote Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Smartguy er en dansk side. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Irb8P5GEaM Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Da tror jeg at jeg dropper det Endret 4. juni 2011 av Slettet-Irb8P5GEaM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå