zlamabad Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg kjøpte meg nylig en ny mus til pc'en min. Etter jeg installerte den, så "hopper" musepekeren til hjørnene av skjermen med gjevne mellomrom.. Noen som vet hva dette kan komme av, og hvordan det evt. kan fikses? (Logitech Optisk pilotmus. Og bruker win xp pro) Mvh, Jens p Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 er det mange farger på musematten din? det har optiske mus problemer med Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 er det mange farger på musematten din? det har optiske mus problemer med Hvorfor det? skulle da tro at sensorene ble mer forvirret hvis den var ensfarget... Lenke til kommentar
Gerber Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 har samme problem selv. Trådløs Logitech optisk mus og Win XP, men tror også det er like 'ille' i win98. Virker ikke som det er underlaget, pekern flytter seg plutselig ut til et hjørne, og jeg har en nøytral matte. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Bruker du de siste driverne 9.78 til Logitech? De skal virke bra de. Jeg bruker blå ensfarvet musmatte fra komplett, billig og bra. Har - Cordless MouseMan Optical - MX500 Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 ikke bruk hvit everglide iallefall! Lenke til kommentar
eab Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 prøv uten logitech's drivere, er mye tull med de. Min cordless mouseman optical fungerer utmerket på en gammel NTNU musmatte med windowsdriverene Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 At musen hopper opp i hjørnet trodde jeg bare var noe som skjedde i linux... Jeg har litt problemer med at musen beveger seg i mot den retningen jeg beveger den... Varer liksom 2 sekunder, så gir den seg. Musematten min har en del farger, så det er sikkert den som gjør det. Hvilken farge på musematter er optimal for optiske mus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå