fluff Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Hallo, håper dette er rette sted å ta opp dette. Etter en uke i Skottland som skeia litt ut er jeg så å si blakk, og vil ikke ha nok penger til å betale leia. Derfor trenger jeg instant cash, og har bestemt meg for å ta med meg gitaren ned på Karl Johan og spille litt der, muligens synge. Det går mest i klassisk fingerspill. Så da har jeg et par spørsmål: 1. Hvor får gatemusikere strøm fra? Butikker i nærheten? Jeg må altså ha med meg en monstroøs skjøteledning? 2. Man må vel ikke ha noen tillatelse for å spile på Karl Johan? 3. Hvor mye kan en gatemusiker vente seg å tjene? Skjønner jo selvsagt at det avhenger ekstremt mye på acten, men bare et overslag. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 1. Strømaggregat 2. Nei 3. 500 - 3000kr dagen, kommer ann på hvor lenge du holder på. 1 Lenke til kommentar
fluff Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Strømaggregat altså? Det var jo litt kjipt, for det har jeg ikke for hånden. Er det ingen som får lånt strøm av butikker? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Hmm du kan jo spørre men husk at enkelte butikker stenger ganske tidlig. Og det er ofte på kveldene penger kommer inn. Ta med stol du kan sitte på. Eventuelt, lån penger av familie og venner el spør om betalingsutsettelse. Endret 4. juni 2011 av Blåbær Lenke til kommentar
fluff Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Kom tilbake nå. Satte meg i Frognerparken på en litt avsidesliggende plass istedet, men det var bare en snau time. Tjente 117 kroner. Jeg merket at jeg fikk mer penger hvis jeg sang litt, så imorra drar jeg dit mye tidligere og drar flere sangnumre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå