Lillevanilje Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Hei, jeg har tenkt å kjøpe anlegg om noen dager, men jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal kjøpe. Budsjettet mitt er vel rundt 5-8. Så 8 tusen er maks da. Tenkte å kjøpe disse og kjøpe denne forsterkeren. Så oppgraderer jeg til noe bedre senere. For eksempel CV XLS 28 eller den 12 eller 15 tommer bassen? Hva synes dere om dette? Vil dette være et bra kjøp? Har også sett på Dali som en mulighet men vet dere om CV vil være bedre til min musikkbruk? Spiller CV bra på rolige sanger også? Rommet er ikke så altfor stort. Greit nok stort rom. Tenker på stereoanlegg. Musikk - Techno, hardstyle, rock og litt rolig musikk. Vil ha det beste for minst mulig penge. Da jeg ikke er laget av penger. Jeg bor i sandnes. Jeg kan kjøpe brukt da det helst er i dette området. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
magb Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Cerving vega vil dunke mest, men Dali er en generellt mer allround høyttaler som passer til både rolig og partymusikk. Dali overgår Cerwin vega i lydkvalitet =) Lektor 2 eller 3 kunne vært et godt alternativ. Lenke til kommentar
Lillevanilje Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Tror nok Lektor 3 blir litt dyrt i starten. Har Dali veldig god bass? Det jeg vil ha er noe som gir bra lyd og har bra bass. Jeg kan ikke spille så altfor høyt heller ettersom familien min er ofte hjemme, men når jeg er hjemme alene pleier jeg å høre på litt høy musikk. Hadde et PC-anlegg for en stund siden men de ble sprengt da jeg lånte det vekk til noen venner... Så nå tenker jeg å kjøpe noe bedre. Hva ville du anbefalt når jeg spiller mye techno, rock, hardcore og rolig musikk? (: Takker for svar! Lenke til kommentar
magb Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hvis det er sjeldent du spiller på party-volum hadde jeg uten tvil valgt Dali framfor Cervin. =) Ikke missforstå, Dali kan spille kjempehøyt de også, men det er først her cw slår til. Dali har god bass de, det er klart det avhenger en del av størelsen på høyttaleren, men jeg tror du vil bli overrakset over feks Lektor 2. Lenke til kommentar
Lillevanilje Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg får gå å se på Hifi-klubben av hvilken som jeg synes spiller best ! Tusen takk for all hjelp magb! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå