Kimmix Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Ok, jeg liker og spille Minecraft, i går kveld gikk det helt glatt, og ingen lagg. Men nå når jeg prøver har jeg bare 4 fps ... PC'en kostet 8000 kroner for fem og tyve år siden! System Specs: nVidia 32MB GeForce2 GTS , 128MB RAM.. og det går ikke glatt?! Neida dette var bare tull, har en Alienware M14x (Laptop) som skal være mer en nokk kraftig for å kjøre minecraft. Som sagt det gikk helt smooth i går kveld men nå ligger den på 4 FPS!! Noen hjelpe meg ? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Er det bare minecraft det lagger veldig? Prøvd andre spill? Hva med å innstallere pånytt? Lenke til kommentar
Kimmix Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Er det bare minecraft det lagger veldig? Prøvd andre spill? Hva med å innstallere pånytt? Kjører Crysis 2 på 50 FPS, COD:MW2 Singleplayer 60-91 fps, Counter-Strike Source: 150-300 fps, COD:BO 60 FPS osv... Minecraft 4 fps , noen ganger 25. Lenke til kommentar
TheUser Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Oppdater java er vel det første man sier. Prøv også slett bin folderen i .minecraft (appdata/roaming/.minecraft) sånn at klienten laster ned de nye filene neste gang du starter. Minecraft kan også være et veldig intensivt spill om du har utforsket veldig mye av verdenen eller at du installerte en veldig høy pixelert texturpakke. Nå vet jeg ikke om du faktisk har installert noe sånt, men om du har gjort det, så prøv å gå tilbake til default textures. Lenke til kommentar
Kimmix Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Oppdater java er vel det første man sier. Prøv også slett bin folderen i .minecraft (appdata/roaming/.minecraft) sånn at klienten laster ned de nye filene neste gang du starter. Minecraft kan også være et veldig intensivt spill om du har utforsket veldig mye av verdenen eller at du installerte en veldig høy pixelert texturpakke. Nå vet jeg ikke om du faktisk har installert noe sånt, men om du har gjort det, så prøv å gå tilbake til default textures. Har oppdatert java, slettet .minecraft og har default textures. Har prøvd å clean registry, defragment, dårligst grafikkinst men ingenting funker Pc'en jeg bruker har: 8GB 1600MHZ RAM, Quadcore Intel Core i7 2630M, Nvidia Geforce GT555M 1.5GB .... Lenke til kommentar
Mr. Merry Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Prøv å oppdatere drivere også Lenke til kommentar
Kimmix Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Prøv å oppdatere drivere også Jeg har gjort det og. har 21 fps nå da :DD:D:D -.- Jeg har 21 fps vis jeg ser inn i veggene, hvis jeg ser utover mappen så får jeg mellom 1 og 7 Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Plages med det samme. Oppdatert alle drivere, oppdatert java, slettet .minecraft. Har også prøvd med alle slags instillinger, men ingenting ser ut til å fungere. Like lav fps på med både Intel GPU og Nvidia. i5 2520m (med Intel HD300) 8GB RAM Nvidia GT540m Win 7 64b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå