Tigerhaien Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Hei, jeg har prøvd å kjøpe et print på deviantART. Jeg brukte PayPal, men det virket ikke helt. Dette kom opp: Den sier altså at jeg trenger et kredittkort, men skal det ikke være mulig å betale med PayPal uten kredittkort? Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Hvordan har du da tenkt å overføre pengene? Registrer et kreditkort og du er igang. Lenke til kommentar
Tigerhaien Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Hvordan har du da tenkt å overføre pengene? Registrer et kreditkort og du er igang. Pengene er allerede på PayPal-accounten, overført fra nettbank. Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Da må du nok kontakte help desk hos deiantart og spørre hvilken e-mail konto hos PayPal du kan overføre penger til. Regner med at du kan gå inn på din egen PayPal konto og sende penger til andre brukere med PayPal kontp hvis du har positiv saldo. Lenke til kommentar
MisterIT Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Noen selger kun til vertifiserte paypal kontoer om jeg husker riktig. Legg til et kredittkort og vertifiser deg og fjern kredittkort detaljene etterpå Lenke til kommentar
Tigerhaien Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Noen selger kun til vertifiserte paypal kontoer om jeg husker riktig. Legg til et kredittkort og vertifiser deg og fjern kredittkort detaljene etterpå Ahh, og da trekkes ikke pengene fra kortet? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) 1 dollar ca som du får tilbake. + tar 1 dag før koden kommer på nettbanken. Endret 4. juni 2011 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
MisterIT Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Tror det har blitt 15 NOK istedenfor 1 usd for norske brukere for en eller annen grunn. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Når jeg verifiserte meg trakk de 4kr og et eller annet, så måtte jeg oppgi akkurat på øren summen og de var happy. Liker bedre google sin, de betaler deg penger så oppgir du sum Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 De gangene jeg har brukt PayPal har jeg måttet ha litt mer enn det jeg kjøper for på kontoen. Altså for å kjøpe noe som koster $15.80 trenger jeg $16 på PP-kontoen min. Trolig har det noe med varierende kurs å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå