AnonymDiskusjon Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Hei, jeg har en mistanke om at jeg har Klinefelter`s Syndrom. De fleste symptomer passer for meg (gyno, små testikkler, brede hofter, høy). De flerste som har dette er ufruktbare (mellom 95 og 99%). Da jeg ønsker å bli far i framtiden, lurer jeg på hvor jeg kan teste fruktbarheten min. Er det bare å ringe til fastlegen å si at jeg ønsker det, eller må jeg å kjæresten allerede ha prøvd å få barn i en stund. Samme spm. gjelder testing på Klienefelter`s. Kan jeg bare gå til fastlegen å si ifra at jeg mistenker? Jeg er 22 forresten. Postet av anonym: 5740ae586fc4da7b10e4e869ff3644fa Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Det er bare å gå til legen Lenke til kommentar
Reipar Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Hei, jeg har en mistanke om at jeg har Klinefelter`s Syndrom. De fleste symptomer passer for meg (gyno, små testikkler, brede hofter, høy). De flerste som har dette er ufruktbare (mellom 95 og 99%). Da jeg ønsker å bli far i framtiden, lurer jeg på hvor jeg kan teste fruktbarheten min. Er det bare å ringe til fastlegen å si at jeg ønsker det, eller må jeg å kjæresten allerede ha prøvd å få barn i en stund. Samme spm. gjelder testing på Klienefelter`s. Kan jeg bare gå til fastlegen å si ifra at jeg mistenker? Jeg er 22 forresten. Postet av anonym: 5740ae586fc4da7b10e4e869ff3644fa Gå til legen, dette kan avklares med en kromosomanalyse. Lykke til! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Legen kan fort sjekke det, men har dette skjedd pga bruk av bol? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Legen kan fort sjekke det, men har dette skjedd pga bruk av bol? Nei. Aldri brukt bol i livet mitt. OK da skal jeg ringe fastlegen på mandag. Er det bare å si rett ut at jeg ønsker en kromosomanalyse? Postet av anonym: 5740ae586fc4da7b10e4e869ff3644fa Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Si hva du er redd for at du har, så foreslår antagelig legen det selv Hvis ikke han vil undersøke det så kan du be om den spesifike undersøkelsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå