Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Mistanke om Klienefelter`s. Hvor kan jeg skjekke fruktbarheten min?

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har en mistanke om at jeg har Klinefelter`s Syndrom. De fleste symptomer passer for meg (gyno, små testikkler, brede hofter, høy). De flerste som har dette er ufruktbare (mellom 95 og 99%). Da jeg ønsker å bli far i framtiden, lurer jeg på hvor jeg kan teste fruktbarheten min. Er det bare å ringe til fastlegen å si at jeg ønsker det, eller må jeg å kjæresten allerede ha prøvd å få barn i en stund. Samme spm. gjelder testing på Klienefelter`s. Kan jeg bare gå til fastlegen å si ifra at jeg mistenker?

Jeg er 22 forresten.

Postet av anonym: 5740ae586fc4da7b10e4e869ff3644fa

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

jeg har en mistanke om at jeg har Klinefelter`s Syndrom. De fleste symptomer passer for meg (gyno, små testikkler, brede hofter, høy). De flerste som har dette er ufruktbare (mellom 95 og 99%). Da jeg ønsker å bli far i framtiden, lurer jeg på hvor jeg kan teste fruktbarheten min. Er det bare å ringe til fastlegen å si at jeg ønsker det, eller må jeg å kjæresten allerede ha prøvd å få barn i en stund. Samme spm. gjelder testing på Klienefelter`s. Kan jeg bare gå til fastlegen å si ifra at jeg mistenker?

Jeg er 22 forresten.

Postet av anonym: 5740ae586fc4da7b10e4e869ff3644fa

Gå til legen, dette kan avklares med en kromosomanalyse.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...