Aetius Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Konkurranse: VINN: Undervannskamera fra Canon Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Tar gjerne imot et sånt kamera. Hadde det med på ferie og det funka fint både over og under vann. Eneste minuset er at det er litt klumpete, men det går forsåvidt greit. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Vinneren trekkes mandag. Jeg har ikke noe behov for et slikt kamera, sier ikke nei til å få et, men lar dere andre få en litt bedre sjangse ved å ikke delta Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Blir det snart annonsert hvem som vinner? Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Må innrømme at jeg ikke leste alt som sto i artikkelen, men jeg svarte på spørsmålene og brukte sikkert 10 minutter på å finne svarene. At det ender med "KONKURANSEN EKSISTERER IKKE" er bare elendig av akam. Det burde være en oppdatering på forsiden/i artikkelen når konkuransen er over og ikke lenger mulig å krysse av på svarene. Drittelendig. Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Når blir vinneren annonsert??? Har venta siden lørdag og håpet på at det var jeg som vant, men det har jeg tydeligvis ikke. Men det hadde vært greit å få vite hvem som vant!!! Lenke til kommentar
Eyefinity Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hmm.. Kanskje de ikke har lyst til å trekke vinner? Vi var vell så flinke alle sammen Lenke til kommentar
DubleTruble Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 er det kåret en vinner? Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 er det kåret en vinner? Ja for lengst. Vinneren ble annonsert forrige onsdag. http://www.akam.no/artikler/her_er_vinneren/98999 Lenke til kommentar
DubleTruble Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 jeg som ikke har fått det med meg da men det var ikke så farlig for det var jo heldig grisen Steinar som vant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå