Frobe Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Heavenly: Det var snakk om at jordskjelvet var årsak til forsinkelsen, ja. Vi er uansett interesserte vi også, så vi kan forsøke å høre hva de sier på mandag Blir dette et eget notat på amobil, eller blir det bare som et svar i diskusjonen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg har lyst på denne telefonen! Tror jeg. Liker designet, men skeptisk til kameraet. Får vente og se på videostøtten. Lenke til kommentar
kaeksen Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Synes designe så fett ut Designet var fett, kjøpte mobilen i dag Strålende fornøyd. Lenke til kommentar
simon98 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 jeg kjøpte den i går men vile dere anbefale den? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Er fysen på denne. Hvordan er den ift. U8800? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Er det noen som har kjøpt eller prøvd denne telefonen som kan utdype litt angåande det testen seier om kameraet? Innendørs får vi lite fornuftig ut av kameralinsen, mens den fungerer svært godt utendørs Kva er lite fornuftig her? At alle bileta som er tatt innedørs kjem ut heilt svarte? At fargegjengivelsen er litt dårleg? Korleis fungerer fokusen på kameraet, krever dette kameraet ei ekstremt stødig hånd for å få akseptable bilete? 1 Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Denne er til 2000,- kroner på elkjøp nå, løp og kjøp? Jeg skal kjøpe ny tlf i løpet av året, er lei min lg p500. Fornøyd med den bortsett fra lite plass til applikasjoner og at den kan være litt treg. Og ønsker meg stor skjerm. Må da være en brukbar deal? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Go for it. Ble litt frista sjøl. Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Av negative punkter i testen er det i bunn og grunn kun skjermen som bekymrer meg. Og at den kun har froyo... Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Har U8800 i dag, eneste grunn til at jeg ikke bytter. Om du kan leve med skjermen vet jeg ikke, da jeg aldri har hatt telefonen i handa - men hadde rootet den på dagen og lagt inn ett litt mer snasent rom. Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Kjøpte en slik for 1700 =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg