petterpann Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Ekskjæresten ønsker å ha i pose og sekk etter at det har blitt slutt. Hun ønsker ikke å ha et forhold med meg, men hun har ikke problemer med å fortsette å dele seng, og kose av og til. Det eneste hun ikke vil er å kysse. Hun sier dette er fordi hun ikke har følelser for meg, men hun har ikke problemer med kysse ukjente gutter på fest. Har hun liksom følelser for disse? Virker som om dette er ganske normal måte for jenter å drive på. Stemmer det? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg AvidGamer Skrevet 4. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Er ganske normalt med et "sluttligg" når forholdet blir slutt. Men at dette forsetter over lengre tid er nok ikke annet enn at hun vil ha noe frem til hun finner ny type. Det beste er å bare stoppe, det er tydlig at det plager deg, og det vil bare bli vanskligere for deg å komme deg videre. Kreativ måte å stoppe "kosen" på: Etter dere har holdt på, gi henne 100Kr og si "takk". Hun vil helt sikkert reagere, "hva faen?" eller noe. Så svarer du "Jeg behander deg bare som hora du er."....kan nesten garantere at det tar slutt da. :!: Å ikke kysse er klassisk hore regel. Endret 4. juni 2011 av AvidGamer 26 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Ganske normal kvinnelogikk å skal ri alle hestene engang. Eksen min ville være fri og singel, samtidig som hun holdte et godt øye til meg. Jeg kunne skrive på Facebook at jeg kjørte meg en tur, og sekunder etterpå ringte hun og spurte hvor jeg hadde tenkt meg. Puling, kosing og overnatting flere ganger i uka, men alt skulle som regel skje når hun hadde lyst. Tok man eget initiativ fungerte det svært sjeldent. Dessuten trengte hun penger til alt. AvidGamer; har du virkelig prøvd dette? Lenke til kommentar
Sinsiew Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Hmm.. Ikke bare kvinnelogikk kanskje? Jeg har samme problemet med x'en min, og hos oss er det han som vil ha kontakt med meg. Han skriver til meg, ringer meg, og hinter hele tiden til sex, selv om det var han som gjorde det slutt med meg. Det er tre år siden han gjorde det slutt, men fremdeles kontakter han meg ofte og vil ha seg litt.. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Mennesker er dyr, så ja, selvsagt er dette (dessverre) normalt. Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Mennesker er dyr, så ja, selvsagt er dette (dessverre) normalt. Men tanke på evolusjonen, har vi jo akkurat "falt ned fra trærne". Så det henger nok en del primitivt igjen, selv om få tror det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Nei dette er ikke normalt. Jeg har kansje kommet evolusjont lengre enn en del? Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Tror ikke dette har med kjønn å gjøre. Og det kan være flere grunner til, at mange finner dette praktisk. Og det er greit, hvis ingen av de involverte blir "plaget" av det. Men har det vært et seriøst forhold, er det ofte vanskelig å "knytte" seg til en ny partner, fordi en "henger" følesesmessig, til den gamle partneren. Så hvis ikke man er enige om å forsøke "på nytt", er min erfaring at det er bedre å nekte seksuell kontakt. Om nødvendig bryte all kontakt. Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Nei dette er ikke normalt. Jeg har kansje kommet evolusjont lengre enn en del? Fornuftsmessig, eller førelsesmessig? Husk, vi handler ofte ut fra førelser og det vi finner naturlig og mindre ut fra fornuft. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Heilt normalt, bare kos deg me de Så lenge ho ikkje skal ha penger ol. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Heilt normalt, bare kos deg me de Så lenge ho ikkje skal ha penger ol. Det er tydeligvis veldig normalt at de skal ha penger til alt etter at det har blitt slutt. Been there, done that! Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Heilt normalt, bare kos deg me de Så lenge ho ikkje skal ha penger ol. Jaa, penger, kjøring, hjelp til ditten og datten, eksen var en gammel nabo, ringte meg klokka 3 på natta for og fjerne en snigle som hadde klart og komme seg inn i gangen. Og då va pølsa kokt Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Heilt normalt, bare kos deg me de Så lenge ho ikkje skal ha penger ol. Og hva, hvis hun "krever" andre "ting", som gaver, resturantregninger batalt, dyre ferier, o.l.? Det er også en form for prostitusjon. Kaskje værre, enn en avtale om penger! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Eksen min ville bli kjørt forskjellige steder, ha penger til alt hun ønsket seg, vekke meg midt på natten om hun var lei seg for alt mulig rart. I tillegg fikk hun bo sammen med meg mens hun jobbet på utplassering i byen, ettersom foreldrehjemmet hennes lå 40 minutter utenfor byen. I perioden fikk hun mat, seng og alt man trenger for å leve et fint liv. Hun visste at jeg fremdeles var hodestups forelsket i henne, og kunne spille på følelsene mine som hun ville. Sex var greit, men det skulle som regel skje når hun ville det, ikke omvendt. Trasig opplegg! Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Eksen min ville bli kjørt forskjellige steder, ha penger til alt hun ønsket seg, vekke meg midt på natten om hun var lei seg for alt mulig rart. I tillegg fikk hun bo sammen med meg mens hun jobbet på utplassering i byen, ettersom foreldrehjemmet hennes lå 40 minutter utenfor byen. I perioden fikk hun mat, seng og alt man trenger for å leve et fint liv. Hun visste at jeg fremdeles var hodestups forelsket i henne, og kunne spille på følelsene mine som hun ville. Sex var greit, men det skulle som regel skje når hun ville det, ikke omvendt. Trasig opplegg! Tragisk! Men som du forstår, så utnyttet hun deg, fodi det var prakrtisk! Ikke uvanlig, det er lov til å "tenke selv"! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå