Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anlegg til SEAT Cordoba '97

Anbefalte innlegg

Heisann.

Har fått beskjed om at jeg kan overta/låne bilen til mamma det neste året. Etter det skal den mest sannsynlig vrakes, hvis ho ikke klarer selge den, da. Bilen det er snakk om er en SEAT Cordoba fra 97. Som denne: link.

Jeg er musikkelsker og trenger å gjøre noe med anlegget i bilen. Nå står det en kurant spiller (tror det er JVC eller noe) i bilen. Det finnes to høyttalere i dashbordet, hvorav den ene er død og den andre er sprengt. Det er også deksler og plass til høyttalere i dørene foran og i hattehylla. Kabler er strekt ut til disse rommene fra før av, i alle fall i dørene.

Jeg trenger noe billig jeg kan gjøre med lyden. Trenger ikke noe heftig anlegg da bilen ser forjævlig ut og ikke skal bli noen rånebil. I tilegg skal jeg nok selge anlegget eller evt. spare på det etter 1 år. Det skal altså ikke brukes lenge.

Jeg ønsker kun bedre lyd. Trenger forsåvidt ikke noen heftig basskasse, selv om det kan være moro. Musikken det går i er metal for det meste, altså ikke noe dunk-dunk techno-drit. Budsjettet ligger på opptil 5000, men så billig som mulig. Jeg ønsker at spilleren har AUX eller USB eller muligheten til å lese data-CDer.

Noen tips til hva jeg burde gjøre?

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...