Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Føler at jeg har bestemt meg. Dra opp til henne eller ikke?

Anbefalte innlegg

Gutt på 20 her. Har vært sammen med dama i litt over et halvt år nå, hun er også 20. Føler at etter mye tenking så har jeg funnet ut at dette ikke fungerer lenger, tror også hun tenker litt det samme. Hun bor 1 time unna, og spørsmålet er om jeg skal dra dit å snakke med henne eller la være. Hvis jeg drar dit er jeg redd for at det kan bli at jeg ombestemmer meg, og utsetter problemet på en måte. Tenker også at å avslutte et forhold over telefon er litt smålig, men ser også fordelen med å ikke se henne da. Hva tror dere? Takker for alle fornuftige svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke ta dette på telefon eller over nettet, dra over der som en mann og fortell akkurat hvordan ting er. Du sier jo selv at du tror hun tenker akkurat det samme,så det løser seg nok på en bra måte. Det at du kan komme til å ombestemme deg kan jo alltid skje, men tror heller du bare skal si det slik som det er. Men ut i fra det du sier her, så tror jeg neppe det blir dere to for resten av livet, så stå for det at du vil gjøre det slutt, det er nok det riktige valget. (trossalt, dere har bare vært sammen i et halvt år)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...