Mannen med ljåen Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Guten Tag! Jeg ser på et tysk bilprogram på Discovery Channel. Ingen undertekster... Dette skjer hele tiden på Discovery Channel og National Geographic. Ingen undertekster, selv om programmet er på engelsk eller annet. Dette plager meg ikke ved engelskspråklige programmer, men tysk er uforståelig for meg. Er det flere som savner undertekster? Er det bare Altibox, eller har Discovery sluttet å tekste? Jeg har sjekket innstillingene, og språkinnstillingene er riktig innstillt. Endret 3. juni 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hos meg hjelper det ofte å skifte til en annen kanal og tilbake igjen hvis tekstingern faller ut, men det skjer ikke ofte. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Eg har opplevd det samme selv, med samme løsning som Topguy skisserer. Eg hadde også samme problemet når eg brukte parabol og Dreambox. Har dessverre ingen bedre løsning. Oppleves det som irriterende er vel Altibox den man må henvende seg til. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Dette er et kjent problem med ADB dekodere, ny software som fikser dette er under testing. Dersom dere sjekker https://facebook.com/altibox kan dere se mange som klager på akkuratt dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå