andreyy Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 tittel beskriver HELE PROBLEMET, jeg må føre over ett par 100 kontakter fra SE telefon til Nokia telefon, men jeg får det ikke til jeg:( litt hjelp anyone?.... før jeg pælmer begge telefoner så langt ut av vinduet att jeg ikke ser dem med teleskop engang Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Får lagret et par hundre kontakter på SIM-kortet. Det er den enkleste metoden. Ellers finnes du en del forskjellige ting man kan synkronisere kontaktene med. Du kan f.eks bruke SE sin pc suit og synke med Outlook og så synke Nokia sin pc suit med Outlook etterpå. Vet ikke hvor datakyndig du er.. Tidligere brukte jeg en gratis tjeneste (zyb.com) som ble kjøpt opp av vodafone, som skulle forsette og drifte tjenesten gratis, men nå ser det ut som de har lagt det ned.. www.gsmsync.net er noe av det samme, men denne har jeg ingen erfaring med selv. Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 jeg fikk det da til tilslutt, endte med att jeg greidde å lage en haug med .vcf filer elns, med myphonexplorer, så bruke nokia pc suite til å legge dem inn igjen med. Jeg hadde tenkt å prøve sim metoden... men jeg har dårlige erfaringer med flere nummer pr kontakt, la seg inn flere ganger sist gang jeg prøvde Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Nei, SIM-kort er ingen god metode, støtter ikke flere nummer og alt informasjon som epost, adresser osv forsvinner. Har du en GMail konto burde du får synkronisert kontaktlista med den. Da har du altid backup av kontaktene, og det er altid enkelt og få med kontaktlista når man bytter telefon, uten og miste noe informasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå