jtsorensen Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg lurer på om det finnes norske assembly sider som tar for seg programmeringspråket på en enkel måte(eller bare en norsk side i det hele tatt)? Om det fantes en slik side, vær vennlig å paste linken her. Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Det har jeg også lurt lenge på Lenke til kommentar
nuxofa Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Kjenner ikke til at det finnes noen side som omhandler assembly og som er skrevet på norsk (ennå). Det eneste tipset jeg har er å stikke innom FHCF sine sider... De har noe informasjon om assembly som er skrevet på norsk. www.fhcf.net Har lenge tenkt å legge ut en side selv, men så var det dette med tid da... Dersom interessen er stor nok så er det ikke umulig at jeg kommer til å legge ut en del info på norsk... vi får se... - Nux Lenke til kommentar
jtsorensen Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 Har du noe assembly skrevet nå? Lurte bare på om du hadde mulighet til å sende det til meg, er bare det at jeg må lære meg det før eksamen, sliter litt der ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå